اخبار سیاسی

رایزن های سلامت در سفارتخانه های ایران مستقر می شوند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، رایزن های سلامت در سفارتخانه های ایران مستقر می شوند.

25 بهمن 1402

قیمت اینترنت 34 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم از موافقت دولت با افزایش 34 درصدی قیمت اینترنت ایران اطلاع داد.

7 دی 1402

کتابهایی که در حوزه های مختلف میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی رونمایی می شوند

ایلنا/ این خبر پیرامون کتابهایی که در حوزه های مختلف میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی رونمایی می شوند، برای شما نوشته شد.

20 آذر 1402

اتفاق وحشتناکی که در فضا برای بدن انسان می افتد، عکس

رفتن به فضا بدن انسان را ویران می نماید؛ ما در زمین تکامل یافتیم بنابراین بدیهی است که در محیط خارج از زمین اوضاع کمی به هم ریخته گردد.

7 آذر 1402

جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است.

5 مهر 1402

احداث 4 شهر نو وارد فاز عملیاتی شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر های نو گفت: ایجاد شهر های نو مهرگان، گلمان، تابناک و چاه مبارک در مرحله ثبت شرکت قرار گرفته است و وارد فاز عملیاتی شده است.

31 شهریور 1402

اینترنت بدون فیلتر برای کدام افراد ارائه می گردد؟

گجت نیوز نوشت: اینترنت بدون فیلتر که به عنوان اینترنت طبقاتی نیز شناخته می گردد به زودی ارائه خواهد شد، اما چه کسانی می توانند از اینترنت بدون محدودیت استفاده نمایند؟

24 شهریور 1402

برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی، بازدید معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، هشتمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان در سالن شهید حمید ثانی با دو صورت جلسه های شورای فرهنگی استان مربوط به فصل بهار و مباحث مطرح شده در نشست اخیر مدیران کل استان ها در ستاد...

17 شهریور 1402

کشف باورنکردنی دنیاهای گمشده با لیزر ، عکس

دیجیاتو نوشت: در سال های اخیر باستان شناسان لیزرهایی را برای کشف سکونتگاه های باستانی که از دید عموم پنهان مانده بودند، به کار گرفته اند. آن ها به وسیله نوعی فناوری لیزری به نام لیدار (LiDAR) یا مخفف Light Detection and Ranging، در هر ثانیه ده ها هزار پالس لیزر را از...

16 شهریور 1402

اردوغان: ترکیه قدرتمندتر از یک قرن پیش است

ایسنا نوشت: رجب طیب اردوغان به مناسبت روز پیروزی ترکیه گفت که این کشور به حضور قوی تر خود در دنیا ادامه خواهد داد و در عین حال گام هایی را برای رسیدن به اهدافش برمی دارد.

9 شهریور 1402

هونگچی H5 در راه بازار؛ لوکس ترین خودروساز چین به ایران می آید

گروه بهمن برندی را به نام بی ام کارز راه اندازی نموده است که هونگچی H5 یکی از محصولات آن خواهد بود.

15 مرداد 1402

خبر خوش وزیر نفت ؛ فاز 11 پارس جنوبی آماده بهره برداری شد ، ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی نهایی شد؟

وزیر نفت از بهره برداری فاز 11 پارس جنوبی که صفر تا صد آن در دولت سیزدهم به خاتمه رسیده است، ظرف هفته های آینده با حضور رئیس جمهور اطلاع داد.

11 مرداد 1402

قیمت مرغ ثابت می گردد، کاهش قیمت طی هفته آینده

مدیر کل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ در سطح کشور تثبیت شده و طی یک هفته آینده قیمت مرغ کاهش می یابد و به ثبات نسبی می رسد.

26 تیر 1402

مجموعه داستان کوتاه مجاز در بازار کتاب

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، آنچه به داستان کوتاه پروبال می دهد، توصیف ها و تصویر سازی هاست. داستان با تصویرسازی است که جلو می رود و تصویرها هستند که از خستگی و آزردگی مخاطب جلوگیری می نمایند.

14 تیر 1402

روایت خواندنی کوچه ها، خانه ها و آدم های تهران برای گردشگران

به گزارش خبرنگاران، راهنمای گردشگری تهران، ری و شمیران کتابی نوشته احسان میراب زاده (با همکاری علی رفیعی و مرتضی رحیم نواز) است که در 552 صفحه از سوی انتشارات حیات هزار افسان منتشر و بهار 1402 از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران...

3 تیر 1402

کاهش اجاره بها و کشف قیمت عادلانه مسکن در تهران ، 90 درصد مردم خواستار دخالت حاکمیت در موضوع اجاره هستند

مدیرعامل سازمان نوسازی و دبیر قرار گاه جهادی مسکن شهرداری تهران با اشار ه به تصمیم تازه درباره تشکیل سازمانی در شهرداری با عنوان سازمان اجاره داری گفت: طبق آخرین نظرسنجی ها بیش از 90 درصد مردم و مستاجران خواستار دخالت حاکمیت در بحث اجاره مسکن در هستند.

26 خرداد 1402

افزایش 20 درصدی یارانه دهک کم درآمد در قالب کوپن

روز گذشته داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی در صفحه شخصی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روز های آینده برای سه دهک اول درآمدی خبر داد و گفت: افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید 9 قلم کالای اساسی...

9 خرداد 1402

ممنوع الکاری خوانندگان پاپ ؛ کی بود کی بود من نبودم ...

وقتی از طرف وزارت ارشاد در مورد ممنوع الکاری خوانندگان پاپ هیچ سیستم تعیین و قانونی وجود ندارد، معلوم است که با یک توییت می توان جنجال آفرید و عاقبت هم معلوم نشود چه کسی ممنوع الکار است یا خیر!

4 خرداد 1402

هدست واقعیت مجازی اپل، جهان را دگرگون خواهد نمود؟، عکس

زومیت نوشت: ظاهراً اپل میخواهد با معرفی هدست واقعیت مجازی خود در رویداد WWDC، سروصدای زیادی در بازار این محصولات ایجاد کند.

26 اردیبهشت 1402

افزایش متقاضیان خرید این دو خودرو

دوره اول فروش محصولات شرکت های خودروساز بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در اسفند 1401 استارت خورد. سیاست گذار خودرویی کوشش کرد تا از مسیر این طرح فروش پیش از تمام شدن سال 1401 به وعده خود مبنی بر حذف قرعه کشی از طرح های فروش شرکت های خودروساز عمل...

20 اردیبهشت 1402
تعداد: (298)