اخبار مجلس

احداث 4 شهر نو وارد فاز عملیاتی شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر های نو گفت: ایجاد شهر های نو مهرگان، گلمان، تابناک و چاه مبارک در مرحله ثبت شرکت قرار گرفته است و وارد فاز عملیاتی شده است.

31 شهریور 1402

برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی، بازدید معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، هشتمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان در سالن شهید حمید ثانی با دو صورت جلسه های شورای فرهنگی استان مربوط به فصل بهار و مباحث مطرح شده در نشست اخیر مدیران کل استان ها در ستاد...

17 شهریور 1402

مالیات 60 درصدی برای خرید و فروش مکرر ملک

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: براساس لایحه ای که در دولت تصویب شده و این هفته با قید دوفوریت به مجلس ارسال می گردد، معاملات مکرر مسکن مشمول 60 درصد مالیات می گردد.

2 اردیبهشت 1402

تذکر شورای رقابت به خودرویی ها ، افزایش قیمت خودرو باید طبق فرمول باشد ، خودروسازان تا اعلام قیمت خودروهای مونتاژی صبر کنند

شورای رقابت در نامه ای خطاب به سازمان حمایت و همچنین وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که افزایش قیمت محصولات مغایر با فرمول شورا مجاز نیست.

30 فروردین 1402

کلیه دستگاه های اجرایی از خرید محصول یا خدمات مشابه غیرایرانی در حوزه IT منع می شوند

دیجیاتو نوشت: این تصمیم در راستای حمایت از فراوری دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال کشور گرفته شده است.

22 اسفند 1401

پشتیبانی کاخ سفید از لایحه ای برای ممنوعیت کامل تیک تاک در امریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این تاییدیه در حقیقت تلاش های قانونگذاران برای ممنوع کردن اپ اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه چینی که بیش از 100 میلیون کاربر در آمریکا دارد را ارتقا می دهد.

17 اسفند 1401

بازسازی آثار تاریخی زنجان نیازمند اعتبارات بیشتر است

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، بازسازی آثار تاریخی زنجان نیازمند اعتبارات بیشتر است.

30 دی 1401

نماینده مجلس: تابستان حتماً قطعی چند ساعته برق داریم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنم تابستان سال جاری حتما قطعی برق خواهیم داشت چرا که با گرمی هوا، مصرف برق بخصوص در منطقه ها جنوبی کشور بالا می رود.

23 تیر 1401

نشست هم اندیشی معاون مالی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ ستاری: رسوخ فرهنگ دانش بنیان در کشور را دنبال می کنیم

با حضور معاون مالی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برنامه ها و راهکارهای رسوخ اقتصاد دانش بنیان در دستگاه ها و بخش های گوناگون مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

7 تیر 1401

جدیدترین توضیحات درباره معافیت مالیاتی هنرمندان

تهران (پانا) - یک فعال حقوق و رسانه و تهیه کننده سینما درباره آخرین مصوبات مجلس شورای اسلامی درباره قانون معافیت مالیاتی هنرمندان در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری سخن گفت.

27 اردیبهشت 1401

امارات به گردشگران ویزای پنج ساله چندبار ورود می دهد

بر اساس لایحه جدیدی که در امارات متحده عربی تصویب شده است، گردشگران می توانند با ویزای توریستی تا پنج سال در این کشور اقامت کنند. این ویزا چندبار ورود است.

5 اردیبهشت 1401

منطقه 19 یکی از مکان های پایلوت طرح اسکان اضطراری شهر تهران

شهردار منطقه 19 بازآفرینی بافت های فرسوده منطقه را ضرورتی مهم در کاهش خسارات مخاطرات طبیعی دانست و گفت: منطقه 19 یکی از مکان های پایلوت طرح اسکان اضطراری شهر تهران خواهد شد.

6 اسفند 1400

تعویق سن بازنشستگی؛ جلوگیری از انزوای افراد

یک جمعیت شناس با اشاره به تعویق سن بازنشستگی مطرح شده در لایحه بودجه سال 1401 اظهار کرد: در حال حاضر اگر فردی کار فکری را در سن بالاتر و با تجربه بیشتر انجام دهد به نفع خود و به نفع جامعه است، زیرا کسانی که بازنشسته می شوند منزوی و از جامعه دور می شوند. حال...

12 بهمن 1400

وزیر امور خارجه به تهران بازگشت

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به جمهوری آذربایجان امروز وارد تهران شد.

9 بهمن 1400

عراقچی: لغو همه تحریم ها در یک مرحله و راستی آزمایی تنها راه است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه فهرست تحریم های ضدایرانی را که آمریکا برای بازگشت به برجام باید یکباره لغو کند بیش از 1500 تحریم، شامل تحریم های موضوعی، افراد و مؤسسات برشمرد.

13 اردیبهشت 1400

خبرنگاران زنجان در هدفگذاری های حوزه صنعت و معدن پیشتاز است

زنجان - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس آمار و ارقام موجود و نتایج اقدامات اجرا شده، استان زنجان در بسیاری از برنامه های هدفگذاری شده این حوزه از سوی وزارتخانه پیشتاز است.

29 فروردین 1400

ادامه آنالیز لایحه مشارکت عمومی - خصوصی در کمیسیون عمران

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ادامه آنالیز جزئیات لایحه مشارکت عمومی - خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.

26 فروردین 1400

خبرنگاران نشست آنالیز مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خراسان رضوی برگزار گردید

مشهد- خبرنگاران- نخستین نشست آنالیز و پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خراسان رضوی عصر یکشنبه برگزار و تصمیمات لازم برای سرعت بخشی به اجرای آنها در دو شهرستان درگز و سرخس اتخاذ شد.

26 اسفند 1399

سی ان ان: بیمه بیکاری 12 میلیون آمریکایی قطع می گردد

شبکه سی ان ان روز آدینه گزارش داد که در صورت امتناع ترامپ از امضا لایحه بسته یاری اقتصادی کرونا، بیش از 12 میلیون آمریکایی دیگر بیمه بیکاری دریافت نخواهند کرد.

11 بهمن 1399

وزیر علوم: ضرورت حمایت دولت از زنان در دانشگاه ها

خبرنگاران : وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید حمایت های بیشتر و گسترده تری از فعالیت و حضور زنان در محیط های دانشگاهی و علمی صورت بگیرد، گفت: اگرچه اقداماتی در این زمینه از سوی دولت و همچنین وزارت علوم صورت گرفته، اما...

28 آذر 1399
تعداد: (40)