بهداشت دهان و دندان

طراحی و سئو سایت دندانپزشکی

طراحی سایت و سئو در تخصص دندانپزشکی بیشتر از دیگر تخصص های پزشکی مورد توجه و رقابت قرار گرفته است. شاید دلیل اصلی آن این است که مبحث دندانپزشکی زیبایی در بین دیگر خدمات دندانپزشکی در جامعه مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

7 اسفند 1402

کله پاچه رو توی خونه درست کن اونم فقط اینجوری!

این صبحانه لذیذ را با عشق درست کنید و با توجه کامل بخورید تا از فواید آن بهره مند شوید و لذت زندگی را ببرید!

28 مرداد 1402

فلز شگفت انگیز که مثل پوست ترمیم می گردد!

ایسنا نوشت: پژوهشگران در کمال تعجب برای اولین بار نظاره گر قابلیت خودترمیمی در یک قطعه فلز شده اند که مانند پوست انسان قادر است خود را التیام بخشد.

30 تیر 1402

عجیب ترین خوراکی دنیا ، همبرگر ماموت پشمالو!

زومیت نوشت: امروزه، دی ان ای گونه های منقرض شده الهام بخش نوآوری های خلاقانه تجاری است. شرکتی بلژیکی میخواهد برای نخستین بار همبرگر ماموت پشمالو بسازد.

18 تیر 1402

عوارض شدید مصرف سیگار بر پوست و مو

سیگار می تواند منجر به فرایند ریزش مو گردد و این روند با بالاتر رفتن سن وخیم تر می گردد. بعضی تحقیقات نشان می دهد که طاسی در مردان سیگاری شایع تر است.

17 بهمن 1401

بهترین سنت های عاشقانه عجیب و غریب دنیا

عشق یک زبان بین المللی در دنیا است. عشق می تواند در همه کارهایی که انجام می دهیم قابل تماشا باشد و می تواند به روش های مختلف نشان داده گردد. جشن ها، رسوم و سنت های عاشقانه متعددی در سرتاسر دنیا برگزار می گردند از روز ولنتاین تا رسم به همراه داشتن چیزی قدیمی،...

19 دی 1401

پوست این 9 میوه را دور نریزید و حتما بهره ببرید!

پوست میوه سطح نازک خارجی میوه است که اغلب برداشته و یا خراشیده می گردد. با این وجود پوست میوه به خاطر داشتن بسیاری از مواد مغذی حیاتی و ترکیبات مفید است که نقش مهمی در سلامتی دارند به عنوان یکی از اجزای اساسی رژیم غذایی شناخته می گردد.

21 آبان 1401

با بوی بد دهان خداحافظی کنید!

بوی بد دهان مسئله ای آزاردهنده است که در روابط اجتماعی مشکل آفرین است و موجب خجالت می گردد.

17 تیر 1401

به این دلایل نوشیدن آب در ناشتا را نباید فراموش کنید

تهران (پانا) - نوشیدن آب در صبح ناشتا مفید است. در این مطلب راجع به فواید نوشیدن آب در صبح ناشتا صحبت می کنیم.

30 فروردین 1401

کودک اثر خوب را رها نمی کند

این نویسنده در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد: اثر خوب و خواندنی داستانی است که در درجه اول مجذوب کننده باشد و بچه ها نتوانند به راحتی از خیر خواندن آن بگذرند و این در مورد همه آثار شاخص دنیا صدق می کند.

4 بهمن 1400

فرار مالیاتی 80 درصدی در برخی استان ها

در 8 ماهه امسال حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی 23 هزار میلیارد تومان مالیات داده اند، اما 101 هزار پزشک، دندانپزشک و مشاور خانواده از پرداخت مالیات فرار کرده اند.

25 دی 1400

پودر سنجد در چاقی صورت چه تاثیری دارد؟

یک تا سه قاشق غذا خوری از این پودر را داخل یک لیوان شیر تازه پر چرب بریزید و با یک قاشق غذا خوری عسل آنرا شیرین کنید و به عنوان یک وعده غذایی یا یک میان وعده روزانه میل کنید

9 دی 1400

به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را همراه با دندان دایناسور خریداری کنید

شرکت جواهرسازی مشهور Caviar، مجموعه ای تازه و انحصاری از گوشی آیفون 13 پرو را برای کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید این گوشی های انحصاری و لوکس هستند منتشر نموده است. این مجموعه تازه از گوشی آیفون 13 پرو که Tyrannophone نام دارد، از طرح دندان واقعی...

6 دی 1400

هرآنچه که باید راجع به مولتی ویتامین بدانیم

مولتی ویتامین مکمل هایی هستند که در دنیا استفاده می گردد و محبوبیت آنها در چند دهه گذشته به سرعت افزایش یافته است. مولتی ویتامین مکمل هایی که حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف، گاه همراه با مواد تشکیل دهنده دیگر می باشد.

21 آبان 1400

علت تنوع زیاد مارها

تهران (پانا) - پس از انقراض دایناسورها، تنوع مارها به شدت افزایش پیدا کرد و پژوهشگران مدل های جدیدی برای توضیح علت این پدیده ارائه داده اند.

15 آبان 1400

لیست قیمت خرید 29 مدل مسواک برقی باکیفیت در بازار تهران

مسواک یکی از بهترین و مهم ترین وسایل بهداشتی است که در همان کودکی استفاده از آن ضروری است بدلیل اهمیت بالای دندان ها و بهداشت آن مسواک جزو بهترین و مهم ترین وسایل بهداشتی به تعداد میرود در گذشته هم همه وسایل ها ساده طراحی میشدند مسواک ها هم ساده طراحی...

22 مرداد 1400

10 مرد با خارق العاده ترین توانایی ها، عکس

با وجود این همه فیلم های ابرقهرمانی در این روزها مانند مرد عنکبوتی و هالک، ما به تماشا مردمانی با توانایی های خاص در فیلم ها عادت نموده ایم. اما در واقع مردمانی با توانایی هایی شگفت انگیز در زندگی واقعی وجود دارد. در این جا فهرستی 10 نفره از مردمانی با خارق...

16 مرداد 1400

8 تأثیر جویدن آدامس بر بدن که نمی دانستید

روزیاتو/ آدم ها در طول تاریخ چیزهای مختلفی جویده اند: از صمغ گیاهی گرفته و موم تا آدامس. مثلاً پنج هزار سال قبل مردم تکه هایی از صمغ درخت غان را می جویدند. صمغ خواص ضدعفونی کننده و مزایای پزشکی دیگری دارد. آدامس های امروزی هم همینگونه هستند. آنچه روشن است...

22 آبان 1399

علائم کم کاری تیروئید در بچه ها

کم کاری تیروئید می تواند در رشد قدی کودک و همچنین در رشد دندان ها تاثیر داشته باشد و منجر به بلوغ دیررس در بچه ها گردد. علاوه بر این بروز اختلالات شدید و فرایند رشد مغزی از آسیب های جدی این بیماری در بچه ها محسوب می گردد.

11 بهمن 1398

استفاده از شربت ذرت به جای شکر در کچاپ گوجه فرنگی

نتایج یک پژوهش نشان می دهد استفاده از شربت ذرت با فروکتوز بالا به جای شکر بر ویژگی های کیفی و حسی کچاپ گوجه فرنگی تاثیر مثبتی دارد.

20 شهریور 1398
تعداد: (23)