طراحی و سئو سایت دندانپزشکی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، طراحی سایت و سئو در تخصص دندانپزشکی بیشتر از دیگر تخصص های پزشکی مورد توجه و رقابت قرار گرفته است. شاید دلیل اصلی آن این است که مبحث دندانپزشکی زیبایی در بین دیگر خدمات دندانپزشکی در جامعه مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

طراحی و سئو سایت دندانپزشکی

مقدار جستجو در حوزه کلمات کلیدی ونیر کامپوزیت، لمینت سرامیکی،کاشت ایمپلنت دیجیتال،بلیچیگ دندان، دندانپزشک کودک، متخصص ارتودنسی بیشتر از تخصص های دیگر است و در شهر های تهران، اصفهان،کرج، مشهد،شیراز رقابت های بالایی در این حوزه وجود دارد.

در این مطلب می خوانید:

Toggle
  • نکات مهم در طراحی سایت های دندانپزشکی
    • نوع محتوای عکس و ویدئو:
    • توجه به محتوای ویدئویی:
  • 4 تا از بهترین سایت های دندانپزشکی
    • سایت دندانپزشکی دکتر هدی صالحی | دندانپزشک زیبایی در اصفهان
    • سایت دندانپزشکی بچه ها آلاله طلوعی | متخصص دندانپزشکی بچه ها در زعفرانیه تهران
    • طراحی سایت دندانپزشکی متخصص ارتودنسی | دکتر فریناز شیربان در اصفهان
    • طراحی سایت متخصص دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مهرداد کاظمیان
  • انتخاب شرکت طراحی سایت پزشکی

نکات مهم در طراحی سایت های دندانپزشکی

در طراحی سایت های دندانپزشکی، توجه به طراحی اختصاصی ، شعار و نوع برند دندانپزشکی و خدمات مربوطه بسیار مهم است .مثلا تم کلی طراحی سایت دندانپزشکی کودک با سایت یک متخصص کاشت ایمپلنت فرق دارد، هم به لحاظ رنگ بندی و هم به لحاظ محتوا و ساختار های داخلی و استراتژی جذب بیمار.

اصولا در طراحی سایت دندانپزشکی دو بخش بسیار مهم است و تاثیر زیادی را در جذب بیمار خواهد داشت.

نوع محتوای عکس و ویدئو:

باید در سایت های ویژه دندانپزشکی خصوصا در بخش زیبایی، عکس های قبل و بعد بیماران را به نحو زیبا،جامع و کامل منتشر نمود و در خصوص طرح درمان آنها نیز توضیحاتی ارائه کرد. در این حالت بیماران ارتباط بیشتری با محتوای سایت شما خواهند داست و در بخش هایی نیز همزاد پنداری لازم را با نوع درمان اجرا شده و مشکل احتمالی خود انجام میدهند و قطعا شما انتخاب اول آنها خواهید بود

توجه به محتوای ویدئویی:

امروزه بیشتر دندانپزشکان در حوزه سوشال مدیا خصوصا اینستاگرام فعال هستند و به واسطه همکاری با تیم های تولید محتوا به ساخت ویدئوهای مختلف آموزشی و تیزر های تبلیعاتی می پردازند. استفاده موثر از این ویدئو ها در بخش های مختلف سایت خصوصا لندینگ های اصلی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زمانی که یک دندانپزشک در خصوص یک مبحث خاص از دندانپزشکی و خدمات مطب خود صحبت می کند،به صورت ناخودآگاه می تواند مقدار قدرت و علم و تخصص خود را در ساختار کلامی و عمل به رخ بیننده بکشد و مخاطب خود را جذب نماید، تا زمانی که مخاطب به یکی از خدمات آن مرکز نیاز داشته باشد و نام و برند آن دندانپزشک در فکر او باشد .

از نگاه دیگر تهیه ویدئو های رضایتمندی بیماران و بیان حس خوب درمان و مراجعه به مرکز دندانپزشکی و استفاده از آن در بخش های مختلف صفحه اصلی سایت و صفحات لندینگ اختصاصی می تواند مانند یک قلاب عمل کند و بیننده با دیدن این ویدئو ها حس اعتماد و اطمینان بیشتری را خواهد داشت.

اساسا ما باید در طراحی ساختار ها و گرافیک سایت های دندانپزشکی در بخش های مختلف سایت، به نیازهای بیماران به درستی پاسخ دهیم و زمینه را برای ایجاد حس اعتماد بیشتر قبل حتی اولین حضور در مرکز دندانپزشکی آماده نماییم و این یکی از وظایف مهم و اساسی تیم طراحی سایت دندانپزشکی است که با اشراف اطلاعاتی از تخصص های مختلف و شناخت نیاز های بیماران این مهم را عملیاتی نماید .

4 تا از بهترین سایت های دندانپزشکی

چند مورد از سایت های دندانپزشکی در اصفهان را با هم بررسی میکنیم:

سایت دندانپزشکی دکتر هدی صالحی | دندانپزشک زیبایی در اصفهان

این دندانپزشک عزیز، ، سال های زیادی از فعالیت تخصصی خود را در شهر شاهین شهر سپری نموده اند.در سال 1402مرکز تخصصی دندانپزشکی زیبایی خود را در اصفهان در توحید میانی افتتاح نمودند.

یکی از استراتژی های صحیح این مجموعه طراحی سایت دندانپزشکی و تمرکز بر روی دندانپزشکی زیبایی بوده است که یک سال قبل از مراجعت به اصفهان این برنامه ریزی انجام شد و نتایج خوب آن در زمان مراجعه به مطب اصفهان با حضور درنتایج پر سرچ گوگل به خوبی شکل گرفت .

یکی از مزیت های مهم این مرکز داشتن استراتژی محتوایی عکسبرداری از نمونه های درمانی و تولید ویدئو های مختلف در این زمینه است که کمک زیادی به تیم طراحی و سئو نموده است تا بتوانند به شکل کامل و زیبایی بخش های مختلف سایت را طراحی و راه اندازی کنند .

در حال حاضر این مجموعه دارای ورودی زیادی از طریق سایت اختصاصی خود و ورودی های اینستاگرام است.

سایت دندانپزشکی بچه ها آلاله طلوعی | متخصص دندانپزشکی بچه ها در زعفرانیه تهران

دکتر آلاله طلوعی از هستند که در سال 1400 از طریق تیم طراحی اجراشد و سئوی سایت بر روی کلمات کلیدی اختصاصی در حوزه دندانپزشکی کودک انجام شد .

از آنجا که مکان این مطب در زعفرانیه در بخش مالی تهران است ، طیف مراجعین این مرکز از دسته افرادی هستند که بخش برخوردار جامعه هستند و برای نیاز های خود به مراکز لوکس مراجعه می کنند و از طرفی نیاز های خود را به واسطه نفوذ دیجیتال در زندگی این طیف از جامعه در گوگل جستجو می کنند.

از اینرو داشتن سایت تخصصی دندانپزشکی کودک و قرار دادن محتوای مناسب و مجذوب کننده خصوصا برای مادران و تمرکز بر اطلاعات دندانپزشکی بچه ها می تواند بیماران زیادی را برای این مرکز جذب کند

طراحی سایت دندانپزشکی متخصص ارتودنسی | دکتر فریناز شیربان در اصفهان

شاید بتوان گفت ارتودنسی یکی از پر سرچ ترین کلمات کلیدی در حوزه دندانپزشکی است و با توجه به تنوع درمان ها و شرایط مختلف دندانی از سنین کودکی تا بزرگسالی مراجعین مختص به خود را دارد . از طرفی با ورود ارتودنسی شفاف یا همان الاینر های شفاف، مقدار درخواست خصوصا در نوجوانان به این نوع درمان بیشتر از گذشته شده است .

در ، استراتژی طراحی سایت دندانپزشکی به همراه سئو در دستور کار بوده است که با توجه به رقابت های موجود در فضای ارتودنسی اصفهان داشتن یک سایت می تواند در جذب بیمار تاثیر زیادی را داشته باشد .

طراحی سایت متخصص دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مهرداد کاظمیان

از متخصصین برجسته و اساتید برتر در حوزه و ایران هستند. این دندانپزشک عزیز علاوه بر پرکتیس دندانپزشکی زیبایی با استفاده از تکنیک های نوین دندانپزشکی دیجیتال در اصفهان، در زمینه برگزاری کورس های آموزشی و سمینار های مختلف اصلاح طرح لبخند دیجیتال فعال هستند.

در طراحی سایت دندانپزشکی دکتر مهرداد کاظمیان، علاوه بر توجه به نمایش پرکتیس و نمونه های درمانی ونیر کامپوزیت و لمینیت سرامیکی و اصلاح طرح لبخند دیجیتال، حوزه ایمپلنت دیجیتال و فوری در اصفهان نیز فعالیت شده است .

با توجه به زمینه فعالیت های آموزشی این دندانپزشک، در بخشی از سایت زیرساخت های ثبت نام و پرزنت دوره های آموزشی به همراه پرداخت آنلاین نیز فراهم شده است .

داشتن سایت برای برند های حوزه پزشکی که در بحث های درمانی و آموزشی دارای جایگاه ویژه ای هستند یکی از موارد مهم و اساسی می باشد و به قدرت برندسازی آنها کمک زیادی خواهد کرد.

انتخاب شرکت طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی خارج از اینکه یک کار گرافیکی و شماتیک باشد، بیشتر یک فرآیند بیمار محور در قالب پوشش های گرافیکی است، به گونه ای که از زمان ورود بیمار در سایت تا لحظه خروج در بخش های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند مخاطب حاضر در سایت را به بیمار تبدیل نماید و این دقیقا وظیفه اصلی طراحی سایت و استراتژیست سئو و هدف اصلی هر مرکز پزشکی و دندانپزشکی می باشد. بنابراین در زمان انتخاب شرکت طراح سایت پزشکی بررسی کنید که آیا در پروژه های اجرا شده از طریق شرکت مورد نظر این موارد تا ان لحظه رعایت شده است یا خیر!

منبع: شبکه چی

به "طراحی و سئو سایت دندانپزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و سئو سایت دندانپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید