به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را همراه با دندان دایناسور خریداری کنید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شرکت جواهرسازی مشهور Caviar، مجموعه ای تازه و انحصاری از گوشی آیفون 13 پرو را برای کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید این گوشی های انحصاری و لوکس هستند منتشر نموده است. این مجموعه تازه از گوشی آیفون 13 پرو که Tyrannophone نام دارد، از طرح دندان واقعی دایناسور T-Rex با قدمت 80 میلیون ساله بهره می برد. مجموعه Tera بعلاوه شامل مدل Monsterphone با پنل تیتانیوم سخت شده و یک مدل Teradiamond است که از 1024 الماس در قسمت پشتی آن استفاده شده است.

به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را همراه با دندان دایناسور خریداری کنید

مدل Tyrannophone آیفون 13 پرو از یک کامپوزیت سبک وزن حکاکی شده در قسمت پشتی و آلیاژ جواهرات با روکش طلایی بهره می برد. چشم دایناسور این طرح از کهربا واقعی ساخته شده و سر دایناسور سه بعدی فراوری شده از تیتانیوم، با پوشش مشکی PVD تزئین شده است. در واقع به طور معین این گوشی، دایناسور تیرانوزاروس معروف به T-Rex را هدف قرار داده که 96 میلیون سال پیش به عنوان یک شکارچی قدرتمند بر کل سیاره زمین سلطنت نموده است. شرکت Caviar قطعه ای از دندان واقعی تیرانوسوروس 80 میلیون ساله را استفاده نموده تا دندان های بالایی T-Rex را به این شکل تزئین کند.

آیفون 13 پرو مدل Tyrannophone به تعداد محدودی عرضه خواهد شد و این شرکت تنها 7 گوشی با این مدل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در مجموعه Tera، آیفون 13 پرو با حافظه یک ترابایتی به قیمت 8610 دلار به فروش می رسد. این در حالی است که آیفون 13 پرو مکس در بازار با قیمت 9150 عرضه می گردد. با توجه به متریالی که در ساخت این گوشی استفاده شده، این قیمت در استانداردهای شرکت Caviar بسیار ارزان تلقی می گردد. ما از این شرکت گوشی هایی با طرح دونالد ترامپ و جو بایدن را دیده ایم که قیمت آن از 15000 دلار آغاز می شد.

شرکت روسی Caviar به خاطر عرضه گوشی های هوشمند منحصر به فرد با متریال لوکس و کمیاب شناخته شده است. ایده های طراحی شرکت اکثرا از اتفاقات تاریخی بزرگ الهام گرفته که از جمله آن می توان به گوشی های انحصاری آیفون 11 پرو Titanic Edition یا آیفون 12 پرو Warrior Collection اشاره نمود. در کنار آیفون 13 پرو مدل Tyrannophone، این شرکت مدل های دیگری از آیفون 13 پرو را با نام های Monsterphone و Teradiamond هم منتشر نموده است.

آیفون 13 پرو مدل Monsterphone، از یک قاب مشکی با جنس تیتانیوم فراوری شده، که روکش PVD هم روی آن قرار گرفته است. این مدل گوشی با یک ماده کامپوزیتی مقاوم در برابر ضربه قرمز رنگ تزئین شده و طرح آن بسیار شبیه به زخم عمیق ناشی از چنگال یک شکارچی خطرناک است. شرکت Caviar، به تعداد 99 نسخه از این مدل را فراوری خواهد نمود که قیمت آن 7760 دلار آمریکا مشخص شده است.

طراحان شرکت Caviar یک نسخه محدود دیگر آیفون 13 پرو با نام Teradiamond را فراوری کردند. این گوشی ها که با حافظه یک ترابایتی به بازار عرضه می شوند، از یک قاب تیتانیومی مجلل که با 1024 الماس و 128 یاقوت در قسمت پشتی آن تزیین شده بهره می برند. این مدل از گوشی ها در تعداد محدود 18 نسخه و با قیمت 49240 دلار عرضه خواهند شد.

بعلاوه پیش از این، شرکت Caviar توانست مدل های لوکس و بی نظیری از آیفون 13 پرو و پرومکس را با شناخت عمیق طرح های ساعت رولکس طراحی کند. در اقدامی جالب، طراحان این شرکت پیروز شدند تا آیفون X مجهز به پنل خورشیدی در قاب پشتی آن را فراوری نمایند. کاربر تنها باید آیفون خود را به پشت برگرداند و پنل های خورشیدی پس از جذب نور خورشید، به شارژ کردن گوشی می پردازند. بدنه این گوشی دارای پوششی از PVD و بعلاوه قاب مقاوم در برابر ضربه است. در کنار دوربین آن هم پلاکی از طلا به چشم می خورد. شرکت به صورت مستقیم قاب شیشه ای را با یک قاب تیتانیومی تعویض نموده و لبه های پشتی و دور دوربین پوشیده از طلای 24 عیار است. این شرکت اظهار داشت که این آیفون X تحت تاثیر سه دانشمند بزرگ نیکولا تسلا، استیو جابز و ایلان ماسک طراحی شده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را همراه با دندان دایناسور خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را همراه با دندان دایناسور خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید