کسب و کار

نسخه دیسکی Star Wars Outlaws برای نصب نیاز به اینترنت دارد

بازی جنگ ستارگان: قانون شکنان (Star Wars: Outlaws) را می توان یکی از مورد انتظارترین عناوین شرکت یوبیسافت (Ubisoft) دانست. این بازی قرار است به زودی عرضه شود و به همین دلیل خبرهای مختلف از آن در این مدت منتشر شده است. یکی از خبرهای جالب در مورد نسخه فیزیکی این بازی است.

30 فروردین 1403

اخراج در انتظار این کارمندان!

ایلان ماسک با اخراج بیش از 10 درصد از نیروی کار، هزینه های تسلا را کاهش خواهد داد.

27 فروردین 1403

جدول آخرین قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار

قیمت انواع لاستیک خودرو همانند قیمت خودرو روند افزایشی دارد. قیمت تایر با توجه به برند لاستیک و نیز مدل خودرو متفاوت خواهد بود. جدول آخرین قیمت را بخوانید.

23 فروردین 1403

سوزوکی ویتارا دوباره فیس لیفت شد، عکس

سوزوکی ویتارا برای دومین بار فیس لیفت شده است. این خودرو با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تازه و تجهیزات ایمنی بیشتر در اروپا عرضه خواهد شد.

16 فروردین 1403

دلیل صدا دادن ماشین لباسشویی در دور تند چیست؟

در پاره ای از موارد، وقتی که ماشین لباسشویی را به دور تند می بریم، سروصدای گوش خراش و اذیت کننده ای به گوش می رسد که تا زمان خاموش کردن دستگاه نیز ادامه می یابد. یافتن دلیل صدا دادن ماشین لباسشویی در دور تند از جمله موضوعات مهمی است که باید آن را به تعمیرکاران...

14 فروردین 1403

این کرم آفت هوش مصنوعی است!

این کرم رایانه ای که موریس II نام دارد به طور بالقوه می تواند داده ها را سرقت یا روی سیستم بدافزار نصب کند.

14 اسفند 1402

تکن 8 در عرض یک ماه دو میلیون نسخه فروخت و از شماره قبل پیشی گرفت

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که فروش بازی تکن 8 در اولین ماه عرضه خود از 2 میلیون نسخه فراتر رفته است.

13 اسفند 1402

فرام سافتور: الدن رینگ 2 یا بسته الحاقی دیگری در کار نیست

بازی الدن رینگ (Elden Ring) را می توان یکی از برترین عناوین چند سال اخیر دانست. بازی ای که توانست برای مدت زیادی توجه دنیای گیمینگ را به خود جلب نموده و عملکرد بسیار خوبی هم از لحاظ فروش و هم از دیدگاه منتقدین داشته باشد. حال با این حجم از موفقیت انتظار می رود...

8 اسفند 1402

طراحی و سئو سایت دندانپزشکی

طراحی سایت و سئو در تخصص دندانپزشکی بیشتر از دیگر تخصص های پزشکی مورد توجه و رقابت قرار گرفته است. شاید دلیل اصلی آن این است که مبحث دندانپزشکی زیبایی در بین دیگر خدمات دندانپزشکی در جامعه مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

7 اسفند 1402

پای بنز به ایران باز شد، ورود 2 مدل تازه به کشور ، عکس

دو مدل مرسدس بنز پس از مدت ها به بازار خودروی کشور وارد می شوند که هر دو پیشرانه هیبرید دارند.

26 بهمن 1402

چه تفاوتی میان دستگاه های تقویت کننده، بهبوددهنده و توسعه دهنده وای فای است؟

حتما شما هم اصطلاح های بهبود دهنده وای فای (WiFi booster)، تقویت کننده وای فای (WiFi Repeater) و توسعه دهنده وای فای (WiFi Extender) را زیاد شنیده اید.

17 بهمن 1402

پرواز اولین هواپیمای برقی چین

هواپیمای AG60E که به وسیله شرکت هواپیماسازی عمومی صنعت هوانوردی چین ساخته شده است، از فرودگاه جیاند کیاندائوهو در استان ژی جیانگ در شرق چین بلند شد.

18 دی 1402

فروش فیلم آکوامن 2 احتمالا از مارول ها هم کمتر خواهد بود

طبق آمارها و تحلیل ها، فیلم آکوامن 2 (Aquaman and the Lost Kingdom) که آخرین قسمت از دنیای پیشرفته دی سی است، احتمالا از مارول ها اثر شکست خورده مارول نیز به فروش کمتری خواهد رسید.

30 آذر 1402

ثبت نام سایپا اطلس شروع شد ، شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟

براساس اعلام رسمی، ثبت نام سایپا اطلس از سوی این گروه خودروسازی آعاز شد. سایپا اعلام نمود امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام نموده اند، میسر شده است.

14 آذر 1402

اتفاق وحشتناکی که در فضا برای بدن انسان می افتد، عکس

رفتن به فضا بدن انسان را ویران می نماید؛ ما در زمین تکامل یافتیم بنابراین بدیهی است که در محیط خارج از زمین اوضاع کمی به هم ریخته گردد.

7 آذر 1402

سم آلتمن رئیس اخراج شده اوپن اِی آی به این شرکت بازگشت

دویچه وله: سم آلتمن با نرم افزار چت جی پی تی شرکت اوپن اِی آی را به یکی از مهم ترین استارت آپ ها در زمینه هوش مصنوعی تبدیل نموده است. او که پس از اخراج به مایکروسافت پیوسته بود، دوباره در راس این شرکت نهاده شد.

1 آذر 1402

سامسونگ بیشترین سود سال جاری را ثبت کرد!

زومیت نوشت: سامسونگ می گوید سود عملیاتی اش به اندازه 78 درصد افت نموده، اما این شرکت توانسته است بیشترین سود فصلی سال 2023 را به دست بیاورد.

9 آبان 1402

طراحی سایت مقرون به صرفه در اصفهان

از سال 2020 دنیا آنلاین شده است و مردم برای رفع کردن احتیاجهای خود از وب سایت های مختلف استفاده می نمایند. این بدان معناست که مردم از تهیه دارو تا امور بانکی خود را به وسیله اینترنت انجام می دهند. این مقدار استفاده از اینترنت باعث افزایش بی سابقه وب سایت...

6 آبان 1402

بازی Lies of P در کمتر از 1 ماه به بیش از 1 میلیون نسخه فروش رسید

بازی دروغ های پی (Lies of P) یکی از عناوین بسیار جالب عرضه شده در سال 2023 میلادی است. این بازی به وسیله شرکت Round8 ساخته شده و از ابتدای کار به صورت رایگان برای مشترکین گیم پس در دسترس بود. دروغ های پی در سبک سولز لایک بوده و یک عنوان نسبتاً سخت است. با این حال این...

29 مهر 1402

فیلم گرن توریسمو چگونه واقعیت را با بازی های ویدیویی پیوند زد؟

گرن توریسمو (Gran Turismo)، جدیدترین اقتباس سینمایی از بازی های ویدیویی، شبیه ساز رانندگی مشهور شرکت سونی را به دنیای سینمایی آورده است اما تفاوت های ویژه ای با نمونه های مشابه دارد. سازندگان به جای استفاده از یک داستان خیالی، قصه واقعی زندگی جان ماردن برو...

19 شهریور 1402
تعداد: (226)