فرام سافتور: الدن رینگ 2 یا بسته الحاقی دیگری در کار نیست

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بازی الدن رینگ (Elden Ring) را می توان یکی از برترین عناوین چند سال اخیر دانست. بازی ای که توانست برای مدت زیادی توجه دنیای گیمینگ را به خود جلب نموده و عملکرد بسیار خوبی هم از لحاظ فروش و هم از دیدگاه منتقدین داشته باشد. حال با این حجم از موفقیت انتظار می رود که شرکت سازنده در پی توسعه این بازی باشد.

فرام سافتور: الدن رینگ 2 یا بسته الحاقی دیگری در کار نیست

چندی پیش اولین بسته الحاقی بازی الدن رینگ معرفی گردید. نام این بسته الحاقی سایه اردتری (Shadow of Erdtree) بوده که خط داستانی بازی را توسعه خواهد داد. همینطور اینکه موارد بسیار زیادی در این بسته الحاقی وجود خواهد داشت که باعث می گردد افراد زیادی منتظر عرضه آن باشند. طبق چیزی که گفته شده سایه اردتری تابستان سال آینده در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

حال که بحث از بسته الحاقی اول الدن رینگ است، بسیار از افراد انتظار بسته الحاقی بعدی یا الدن رینگ 2 را می کشند. حال طبق چیزی که رئیس شرکت فرام سافتور (From Software)، سازنده بازی الدن رینگ، گفته است، این استودیو در پی ساخت الدن رینگ 2 یا بسته الحاقی دیگری برای این بازی نیست.

نزدیک به دو سال از عرضه بازی الدن رینگ می گذرد و حال شرکت سازنده تصمیم گرفت یک بسته الحاقی برای این بازی عرضه کند تا آن را زنده کند. نکته اصلی اینجاست که بازی الدن رینگ تا الان نزدیک به 23 میلیون نسخه فروش داشته است که برای یک بازی در سبک الدن رینگ موفقیت بسیار زیادی است.

چندی پیش از میازاکی در خصوص آینده بازی الدن رینگ سوال شد و او پاسخ داد:

ساخت یک بسته الحاقی برای عنوانی مثل الدن رینگ کار بسیار دشواری است. به علت اینکه این بازی به شدت بزرگ و گسترده بوده و چندین خط داستانی مختلف دارد. حال بسته الحاقی سایه اردتری یک ماجرای داستانی تازه به همراه یک دنیای تازه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بحث اصلی اینجاست که این بسته الحاقی باید به حدی مجذوب کننده و کامل باشد که هواداران را به سمت خود جلب کند. به علت اینکه الدن رینگ به حدی بزرگ است که انگار چندین بسته الحاقی در کنار یکدیگر متصل شده تا این بازی را بوجود بیاورند.

منبع: Videogameschronicle

منبع: دیجیکالا مگ

به "فرام سافتور: الدن رینگ 2 یا بسته الحاقی دیگری در کار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرام سافتور: الدن رینگ 2 یا بسته الحاقی دیگری در کار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید