مد و زیبایی

عجیب ترین خوراکی دنیا ، همبرگر ماموت پشمالو!

زومیت نوشت: امروزه، دی ان ای گونه های منقرض شده الهام بخش نوآوری های خلاقانه تجاری است. شرکتی بلژیکی میخواهد برای نخستین بار همبرگر ماموت پشمالو بسازد.

18 تیر 1402

9 خاصیت شگفت انگیز روغن کرچک ، اگر ورم پا و سلولیت دارید بخوانید

یکی از پرکاربردترین روغن ها در صنایع آرایشی و بهداشتی روغن کرچک است که خواص فراوانی دارد. در این مطلب با 9 خاصیت شگفت انگیز روغن کرچک آشنا می شوید.

22 آذر 1401

همه چیز درباره بلک فرایدی ، حراج بزرگ سال

هیاهوی سال نو، حس و حال عجیبی را به وجود می آورد. بانزدیک شدن به سال نو دوست داریم تا جایی که امکان دارد وسایل را نو کنیم و تغییرات کوچکی را رقم بزنیم. این حس و حال خوب فقط در میان ما ایرانیان مرسوم نیست. در روزهای پایانی سال میلای هم، بعد از عید شکرگزاری...

17 آذر 1401

پوست این 9 میوه را دور نریزید و حتما بهره ببرید!

پوست میوه سطح نازک خارجی میوه است که اغلب برداشته و یا خراشیده می گردد. با این وجود پوست میوه به خاطر داشتن بسیاری از مواد مغذی حیاتی و ترکیبات مفید است که نقش مهمی در سلامتی دارند به عنوان یکی از اجزای اساسی رژیم غذایی شناخته می گردد.

21 آبان 1401

لزوم ترک عادت سلفی گرفتن از دیدگاه جراحان پلاستیک

شما هم از آن دسته افرادی هستید که هر لحظه و در هر حالتی مشغول عکس گرفتن از خود هستید؟ پس این خبر را حتما بخوانید.

11 اردیبهشت 1401

8 فایده بی نظیر مکمل های گوگرد دار (MSM) برای سلامتی

متیل سولفونیل متان، که بیشتر به عنوان MSM شناخته می گردد، یک مکمل رژیم غذایی پر هوادار است که برای درمان تعداد زیادی از عوارض و مسائل مربوط به سلامتی استفاده می گردد.

1 بهمن 1400

معایب ومزایای روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان باعث از بین رفتن جای جوش و محو شدن لک های صورت ناشی از بارداری و آفتاب سوختگی می گردد.

7 آبان 1400

فروشگاه نی نی ایرانی دنیای از پوشک

رپرتاژآگهی - پوشک بچه یکی از محصولاتی است که از بدو تولد کودک مورد استفاده قرار می گیرد و موجب راحتی پدر و مادرها و همچنین آسایش کودک می گردد. علاوه بر آن بعضی بزرگسالان نیز به علل مختلف که کهولت سن یکی از متداول ترین های این علل است، نیازمند استفاده از...

17 تیر 1400

علت جوش زدن پوست صورت چیست؟

یک متخصص پوست گفت: خیلی از مسائل پوستی ناشی از سبک زندگی ما است، باید علاوه بر مصرف دارو در مصرف غذاها و نوع سبک زندگی هم دقت کنیم.

15 آذر 1399

اثر پژوهشگر ایرانی با مقدمه لوک فرس منتشر شد

به گزارش خبرنگاران کتاب مقدمه این اثر را لوک فرس منتقد ادبی، استاد ادبیات دانشگاه استراسبورگ و عضو انستیتو دانشگاهی فرانسه (IUF) نوشته است.

3 آذر 1399

عوارض اکستنشن مژه چیست و چگونه می توان از آن پیشگیری کرد؟

انگیزه - آرایش و زیبایی - بعضی از خانم ها هربار که می خواهند از خانه بیرون بروند، دغدغه این را دارند که مژه مصنوعی پشت پلک هایشان بگذارند و بعضی از آنها برای رها شدن از این دغدغه ترجیح می دهند مژه هایشان را اکستنشن کنند. در این صورت دیگر مجبور نخواهند بود...

3 آبان 1399

هتل 5 ستاره کورومبا در منطقه خوش آب و هوای مالدیو، اقامتگاه مورد علاقه گردشگران

هتل 5 ستاره کورومبا به تنهایی در جزیره زیبای Atoll در کشور خوش آب و هوای مالدیو واقع شده است. این هتل جزو مدرن ترین و شیک ترین هتل های این کشور به شمار می رود و فاصله نزدیکی تا فرودگاه بین المللی ماله دارد که همین امر همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته و هنگام...

1 آبان 1399

مالک قشقایی: 10 ماه پیش درباره بازیکن مان در کمیته انضباطی پاسخ دادیم، امسال باید به لیگ برتر برسیم

مالک باشگاه قشقایی شیراز گفت درباره بازیکنی که صدور ITC او در هاله ای از ابهام است، توضیحات لازم را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

30 مهر 1399

بهترین مکان ها برای دیدن در آلمان

آلمان برای جشن اکتبر و تاریخ جنگ جهانی دوم شناخته شده و مشهور است، آلمان همچنین خانه بسیاری از زیباترین مناظر اروپا مانند قلعه افسانه پری، اماکن مهم تاریخی و دیدنی های زنده و پرجنب و جوش است. این کشور در قلب اروپا واقع شده است و قوی ترین اقتصاد این قاره...

27 مهر 1399

خبرنگاران شاعر محلی سرای دشتستانی جهان را بدرود گفت

بوشهر-خبرنگاران- فرج الله کمالی شاعر محلی سرای دشتستانی روز جمعه 19 اردیبهشت ماه پس از طی یک دوره طولانی بیماری در سن هفتاد سالگی جهان را بدرود گفت.

15 تیر 1399

همه چیز درباره برق لب و علت تولید آن

برق لب برای درخشان کردن لب و حجیم تر نشان دادن آن استفاده می شود. برق لب اولین بار برای استفاده در صنعت فیلم سازی تولید شده است.

25 اردیبهشت 1399

شگفت انگیزترین خواص نان جو کدامند؟

امروزه نان جو به یکی از محبوب ترین نان های رژیمی و پر خاصیت در میان مردم تبدیل شده است. اما این که خواص نان جو چیست؟

5 بهمن 1398

حداقل و حداکثر سن برای انجام جراحی زیبایی بینی

دبیر اجرایی کنگره رینوپلاستی با اشاره به شایع ترین عوارض جراحی بینی، گفت: حداقل سن برای انجام این جراحی در زنان 16 سال و در مردان 18 سال است.

14 آذر 1398

18 شهر آسیایی که نباید از دستشان دهید (قسمت دوم)

آسیا دارای جاذبه های گردشگری و شهرهای زیبای بسیاری است که ممکن است تا کنون به آن ها سفر نکرده باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با برخی از این مکان ها آشنا شویم.

11 آذر 1398

شهر ماسوله ، بهشت تاریخی شمال ایران

در این روزهای گرم و نفس گیر که مشغله کار و زندگی حسابی امان آدم را می برد، اگر دلتان هوس یک استراحت جانانه نموده، پیشنهاد می کنم همین حالا فلنگ را ببندید و به شهر تاریخی و توریستی ماسوله بروید. شمایل شهر ماسوله زیبا و دیدنی بوده و آب و هوای ماسوله لطیف...

10 مهر 1398
تعداد: (26)