فروشگاه نی نی ایرانی دنیای از پوشک

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رپرتاژآگهی - پوشک بچه یکی از محصولاتی است که از بدو تولد کودک مورد استفاده قرار می گیرد و موجب راحتی پدر و مادرها و همچنین آسایش کودک می گردد. علاوه بر آن بعضی بزرگسالان نیز به علل مختلف که کهولت سن یکی از متداول ترین های این علل است، نیازمند استفاده از پوشک بزرگسال می شوند. با توجه به تقاضای گسترده افراد از سنین مختلف جهت خرید پوشک، کمپانی های زیادی تصمیم به فراوری پوشک نمودند. گروه فراوریی پوشک مولفیکس یکی از ده ها برند فراوری و عرضه کننده این محصول است که هم اکنون در بازارهای ایرانی نیز قابل تهیه است؛ کیفیت بالای محصولات این شرکت موجب شده تا نامش همیشه در بین بهترین برند های فراوری کننده پوشک کودک بدرخشد.

فروشگاه نی نی ایرانی دنیای از پوشک

اما در بین تعدد مارک های موجود از پوشک کودک، علت درخشیدن نام پوشک مولفیکس چیست؟

چه عواملی موجب می شوند تا والدین، محصولات این برند را جهت استفاده مداوم در طی دوره احتیاجشان به عنوان محصول منتخب بر گزینند؟

در ادامه با معرفی، تشریح و آنالیز ویژگی های منحصر به فرد این مارک، تصمیم گیری شما جهت انتخاب و خرید بهترین برند پوشک برای عزیزان تان را تا حدودی آسان خواهیم نمود.

شرکت فراوری کننده پوشک مولفیکس در واقع شرکتی ترکیه ای است و این محصول در حال حاضر توسط شرکت پارس حیات به عنوان نمایندگی، در ایران فراوری و بسته بندی می گردد. برند فراوریکننده پوشک مولفیکس، خط فراوری محصولات خود را در چندین دسته پوشک کودک و با ویژگی ها و سایزهای مختلف راه اندازی نموده است. هر یک از این دسته ها، به دلایل و مزیت هایی که به مصرف کنندگان عرضه نموده اند، تبدیل به یکی از بهترین ها در میان برندهای موجود از این محصول در سایز مخصوص خود شده اند.

سایز بندی پوشک کودک مولفیکس

پوشک کودک مولفیکس، جهت پوشش دهی احتیاج همه افرادی که بچه هایی در سنین احتیاجمند به پوشک کردن دارند، محصولات خود را در شش سایز متفاوت به بازار عرضه می نماید.

توضیح سایز های بچگانه موجود از پوشک مولفیکس به صورت زیر است:

  • سایز نوزادی در دو بسته بندی متفاوت 20 و 42 عددی
  • سایز کوچک در دو تعداد 16 و 52 عددی
  • سایز متوسط در دو سایز جداگانه 14 و 46 عددی
  • سایز عظیم با بسته بندی 12 و 40 عدد
  • سایز خیلی عظیم در بسته های 10 و 34 عددی
  • و سایز بسیار عظیم، که به گفته کارشناسان مربوطه، مناسب بچه هایی با وزن بالای 15 کیلو گرم است و در یک بسته به تعداد 28 عدد قابل تهیه است.

به همراه هر یک از بسته های فوق، توسط شرکت عرضه کننده یک بسته دستمال مرطوب که برای پاک کردن نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد که فرایند تعویض پوشک را چه برای کودک و چه برای والدین کودک راحت و مطلوب تر می نماید.

مزیت های پوشک کودک مولفیکس

وجود مزیت های ساختاری پوشک مولفیکس یکی دیگر از دلایلی است که بسیاری از والدین را مجاب به خرید این محصول می نماید. مزیت هایی چون دارا بودن تناسب با بدن و در نتیجه راحتی کودک، جذب فوق العاده بالا برای جلوگیری از سوختن پوست کودک، وجود لایه عبور هوا، کشسان و در تناسب آناتومی کودک، تعبیه چسب های باکیفیت و ضد حساسیت در ساختار پوشک، کار گذاشتن نوار پهلو برای چرخش آسان در بدن کودک، دارا بودن لایه های عمودی درون پوشک جهت جلوگیری از نشت و نم پس دادن به لباس نوزاد، وجود لایه هایی آغشته به انواع لوسیون های نرم کننده جهت محافظت از سلامت پوست کودک و …

همچنین کمپانی فراوریکننده این محصول در جهت توجه به سلامت نوزادان در سایز یک و دو خود که معمولاً برای بچه ها با سن خیلی کم استفاده می شوند، نوعی لایه تنفسی بند ناف طراحی نموده است. لایه تنفسی بند ناف موجب جلوگیری از تعریق فضای بند ناف نوزاد می گردد و در نتیجه احتمال ایجاد التهاب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. نکته ای که پیش از خرید پوشک مولفیکس در سایز های مربوط به بچه ها می بایست مورد توجه ویژه والدین قرار بگیرد، تست محصول پیش از خرید انبوه آن است؛ چرا که در بعضی موارد والدین شاهد حساسیت های پوستی در بچه ها یا تیره و سیاه شدن پوست پشت کودک در صورت استفاده از محصولات این برند بوده اند.

قیمت پوشک مولفیکس بچگانه

از دیگر دلایل محبوبیت پوشک مولفیکس می توان به قیمت مقرون به صرفه این محصول اشاره کرد. این محصولات اگر چه از کیفیت و ظاهری مطابق با استانداردهای بین المللی برخوردارند، اما نسبت به سایر همتایان وارداتی خود قیمتی پایین تر و تقریبا نزدیک به محصولات داخلی دارند. از طرف دیگر وجود تعدادی پوشک اضافه در بسته های عظیم و مالی این برند به همراه یک بسته دستمال مرطوب مجانی، بر این تناسب قیمت افزوده است.

پوشک عظیمسال

تا چندی پیش، هرگاه نام پوشک به میان می آمد، توجه ها به سمت پوشک هایی که برای استفاده بچه ها فراوری شده اند، همچون محصولات شرکت فراوریکننده پوشک مولفیکس جلب می شد. اما با گذر از دنیای سنتی و معرفی محصولاتی که جهت افزایش آسایش و راحتی زندگی انسان ها فراوری شده اند، واژه پوشک عظیمسال نیز در کنار نوع بچه هاه این مخصول به ذهن افراد متبادر می گردد. پوشک عظیمسال یا پوشینه عظیمسال که در دو نوع چسبی و شورتی توسط بسیاری برندها فراوری می گردد جهت استفاده افراد عظیمسالی است که بر حسب اتفاق یا کهولت سن، دچار بی اختیاری ادرار یا مدفوع شده اند، طراحی شده است. همچون سایر پوشک ها، برندی از پوشک عظیمسال نیز به عنوان برند باکیفیت و بهترین در نوع خودش انتخاب می گردد که نکاتی در ساختارش رعایت شده شده باشد.

قیمت مقرون به صرفه و متناسب با کیفیت، جذب بالا، عدم ایجاد حساسیت، کیفیت بالای چسب ها در صورت چسبی بودن پوشینه، جنس الیاف مرغوب، بالا بودن کیفیت کش های استفاده شده در ساختار پوشینه و …. را می توان از عوامل مؤثر بر کیفیت کلی یک پوشینه مناسب جهت استفاده افراد عظیمسال در نظر گرفت. برندهای زیادی در بازار به عنوان پوشک عظیمسال وجود دارند که از بهترین های آن ها می توان به برندهایی چون ایزی لایف، جان پد، جولی، اونی و…. اشاره کرد.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی فیری را می توان نسل نوین شوینده های روزانه ظروف در نظر گرفت. این محصول، به علت ساختاری که دارد، از ساختار ظروف نقره و فلزی به خوبی محافظت می نماید. وجود روکش حل شونده در این محصول موجب تمیزی و درخشش دو چندان ظروف می گردد. قدرت تمیزکنندگی و شستشو، درخشش بخشی به ظروف، سرعت عملکرد و ….. قرص ماشین ظرفشویی فیری دو برابر سایر تمیز کننده های ظروف است.

اگر قصد خرید انواع پوشک برای افراد مختلف در سنین مانند پوشک مای بیبی متفاوت و یا محصولات بهداشتی و …. از یک مرجع معتبر دارید، فروشگاه نی نی ایرانی، پیشنهاد ما به شما است. مجموعه فروشگاهی نی نی ایرانی به عنوان مجموعه ای جوان و پرتلاش از سال 1398 سعی بر فراهم آوردن احتیاجهای بهداشتی خانواده ها دارد. دارا بودن تیم پشتیبانی هفت روز، بیست و چهار ساعته، شرایط مرجوع کردن محصول، ارسال سریع، تضمین قیمت و اصالت محصولات و …. این مجموعه را به یکی از بهترین ها مبدل نموده است. جهت آشنایی بیشتر با تیم فروشگاه نی نی ایرانی و خرید محصولات موجود، به نشانی الکترونیکی https://niniirani.com/ مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "فروشگاه نی نی ایرانی دنیای از پوشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه نی نی ایرانی دنیای از پوشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید