چالش باشگاه ذوب آهن برای اخراج 2 بازیکن خارجی، باکر و کریسانتوس پول فصل بعدشان را می خواهند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تمایلی به استفاده از دو بازیکن خارجی تیمش ندارد، ولی باشگاه ذوب آهن هنوز قرارداد این دو بازیکن را فسخ نکرده است.

چالش باشگاه ذوب آهن برای اخراج 2 بازیکن خارجی، باکر و کریسانتوس پول فصل بعدشان را می خواهند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، علیرضا منصوریان چندی پیش به باشگاه ذوب آهن گفت که تمایلی برای ادامه همکاری با ابیابووی باکر و ماکولی کریسانتوس ندارد. با این وجود آنها همچنان در تمرین ذوبی ها حضور دارند، چرا که باشگاه ذوب آهن هنوز قراردادشان را فسخ نکرده و مراحل قانونی در این زمینه انجام نشده است.

این دو بازیکن برای فصل آینده هم با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارند و به مسئولان این باشگاه گفته اند که پول فصل آینده شان را هم می خواهند. این موضوع برای مسئولان باشگاه ذوب آهن تبدیل به یک چالش شده است و آنها در حال مذاکره با باکر و کریسانتوس هستند تا قرارداد این دو بازیکن را به صورت توافقی فسخ نمایند.

مشکل دیگر در تیم ذوب آهن کمبود مهاجم است و ذوبی ها غیر از ارسلان مطهری مهاجم طراز اول دیگری را در اختیار ندارند. علیرضا منصوریان درصدد تقویت خط حمله تیمش برای نیم فصل دوم است، ولی گزینه ایرانی برای ذوبی ها وجود ندارد و کیفیت ضعیف کریسانتوس و باکر نیجریه ای و ضرر اقتصادی در جذب آنها هم باعث شده است تا ذوبی ها نتوانند به سمت گزینه خارجی بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چالش باشگاه ذوب آهن برای اخراج 2 بازیکن خارجی، باکر و کریسانتوس پول فصل بعدشان را می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش باشگاه ذوب آهن برای اخراج 2 بازیکن خارجی، باکر و کریسانتوس پول فصل بعدشان را می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید