مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ ، پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص بازگشت لیونل مسی به این تیم به سوالات طرفداران پاسخ داد.

مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ ، پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار

به گزارش وبلاگ فرافایلی و به نقل از گل، برنده هفت بار توپ طلا در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کرد؛ انتقال هیجان انگیز او به پاری سن ژرمن پس از اینکه معین شد کاتالونیا بودجه کافی برای بستن قرارداد تازه او ندارد، انجام شد.

مسی اکنون در حال سرانجام دادن به قرارداد دیگری در فرانسه است و در حالی که رهبران فعلی لالیگا در پی بازگرداندن این بازیکن پرهزینه به خانه معنوی خود هستند، حدس ها درباره بازگشت او به بارسلونا حکایت دارد. لاپورتا همچنان در خصوص این موضوع مورد پرسش قرار می گیرد و در جواب طرفداران خود گفته که در حال آنالیز یک اقدام خیره کننده هستند.

لاپورتا قبل از بازی روز یکشنبه بارسا در ختافه در جواب یکی از طرفداران که پرسید آیا مسی می تواند به نیوکمپ برگردد یا خیر، گفت: بله.

بارسلونا همچنان باید هزینه های خود را کاهش دهد تا بتواند مسی را به دست آورد. اما آنها عزم خود را برای بازگرداندن این بازیکن بزرگ به تیم خود پس از ثبت 672 گل در 778 بازی از سوی او جزم نموده اند.

  • خیانت پیکه به مسی لو رفت | نقش مدافع بارسا در جدایی فوق ستاره آرژانتینی از تیم محبوبش
  • پدیده فوتبال دنیا با 200 گل از رونالدو و مسی جلو زده است
منبع: همشهری آنلاین

به "مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ ، پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ ، پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید