پاسخ نو سعید عزت اللهی به پرسپولیس ، پرسپولیس دوباره تماس گرفت!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، باشگاه پرسپولیس همچنان در صدد جذب سعید عزت اللهی هافبک ایرانی باشگا وایله دانمارک است.

پاسخ نو سعید عزت اللهی به پرسپولیس ، پرسپولیس دوباره تماس گرفت!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، پرسپولیس از یک ماه قبل به شکل جدی در صدد جذب سعید عزت اللهی بود و حتی مدیران باشگاه چند بار با این بازیکن مذاکره کردند ولی این بازیکن نتوانست از باشگاهش رضایت نامه بگیرد.

باشگاه دانمارکی مبلغ سنگینی برای صدور رضایت نامه عزت اللهی درخواست نموده بود و باشگاه پرسپولیس توان پرداختش را نداشت. وایله از عزت اللهی درخواست کرد تا قراردادش را تمدید کند ولی او با درخواست دانمارکی ها مخالف کرد تا کادر فنی وایله هم از آغاز فصل نام عزت اللهی را در فهرست بازی های این تیم قرار ندهد.

پرسپولیس در پست هافبک دفاعی با وجود در اختیار داشتن میلاد سرلک، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی همچنان در صدد جذب سعید عزت اللهی است. یکی از مدیران پرسپولیس به وبلاگ فرافایلی گفت که این باشگاه چند روز پیش دوباره با عزت اللهی تماس گرفته و یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم هم تاکید خاصی روی جذب این بازیکن دارد ولی بازیکن ایرانی وایله گفته که فعلا شرایط خروج از این تیم را ندارد و پرسپولیس باید تا زمستان صبر کند.

تنها راه جذب عزت اللهی در این مقطع از فصل این است که باشگاه پرسپولیس پول رضایت نامه عزت اللهی را بدهد که این موضوع تقریبا بعید است. با این شرایط عزت اللهی تا زمستان باید در تیم دانمارکی بماند تا به عنوان بازیکن آزاد از وایله جدا گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاسخ نو سعید عزت اللهی به پرسپولیس ، پرسپولیس دوباره تماس گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ نو سعید عزت اللهی به پرسپولیس ، پرسپولیس دوباره تماس گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید