پذیرش دانشجوی خارجی در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش جدید دانشجویان خارجی از بهمن ماه در این پردیس بین المللی اطلاع داد.

پذیرش دانشجوی خارجی در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران

به گزارش وبلاگ فرافایلی، دکتر زهرا امام آدینه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با اعلام این مطلب گفت: پردیس بین المللی ارس، درحال حاضر با جذب 55 دانشجوی خارجی کار خود را شروع نموده است که از بهمن ماه تحصیل دانشجویان خارجی در ارس شروع خواهد شد.

دکتر امام آدینه همچنین با بیان اینکه پردیس ارس یکی از پردیس های بین المللی دانشگاه تهران به شمار می آید، یادآوری کرد: دو هدف در اینجا دنبال می گردد؛ یکی پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند.

به گفته وی، علاقه خروج از ایران حالا بیشتر در دوره های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشورما نخواهد بود. فلسفه تشکیل پردیس بین المللی، جذب دانشجویانی است که می خواهند در خارج کشور تحصیل نمایند.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران گفت: بزرگترین دغدغه فعلی، اسکان دانشجویان خارجی است که امیدواریم با همکاری منطقه آزاد ارس طبق توافق نامه در قبال اسکان این دانشجویان خارجی اقدام لازم صورت پذیرد.

دکتر امام آدینه همچنین گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در رشته های هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی مهندسی و علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است و در حال حاضر حدود 200 دانشجوی فعال در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند.

وی در سرانجام یادآور شد که پردیس بین المللی ارس در بهمن ماه 97 به پذیرش دانشجویان دوره دکتری در 11 رشته به وسیله شیوه نامه و مصاحبه اقدام خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پذیرش دانشجوی خارجی در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجوی خارجی در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید