وزیر کشور: تامین 350 واگن مترو در دستور کار واقع شده است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، احمد وحیدی گفت: توسعه مترو کاملا به نفع دولت است و تأمین 350 واگن در دستور کار است و کوشش می گردد با سرعت بیشتری کار انجام گردد.

وزیر کشور: تامین 350 واگن مترو در دستور کار واقع شده است

احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه افتتاح پایانه مترو اکباتان در جمع وبلاگ فرافایلی اضافه نمود: مترو در کشور ما اهمیت خاصی دارد و ایجاد 930 کیلومتر مصوب است که 300 کیلومتر آن اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سهم تهران حداکثری است، گفت: توسعه مترو کاملا به نفع دولت است و تأمین 350 واگن در دستور کار است و کوشش می گردد با سرعت بیشتری کار انجام گردد.

وزیر کشور پایانه مترو اکباتان را یکی از بزرگترین پایانه ها عنوان نمود و گفت: کار ارزشمندی برای توسعه شهر اجرا شده است و این پایانه یک دستاورد بزرگ است.

وحیدی با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی ادامه داد: قراردادهایی با خودروسازان داخلی برای اتوبوس اجرا شده و امیدواریم این کار منجر به توسعه اتوبوسرانی گردد.

وی اضافه نمود: قراردادهایی بسته شده و منابعی تامین شده و امیدواریم چند صد تا اتوبوس به ما تحویل داده گردد.

پایانه مترویی اکباتان در بخش غرب مترو تهران بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور است؛ این پایانه پس از گذشت 14 سال از زمان آغاز عملیات اجرایی آن، رسماً افتتاح شد؛ بهره برداری از این پایانه، در امر دپو، نگهداری و تعمیر واگن های فعال در خط 4 و بعلاوه کاهش سرفاصله حرکتی قطارهای این خط موثر واقع خواهد شد.

در دوره کنونی مدیریت شهری مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان هزینه شد تا کارهای باقی مانده پایانه اکباتان به خاتمه برسد.

وبلاگ فرافایلی سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزیر کشور: تامین 350 واگن مترو در دستور کار واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: تامین 350 واگن مترو در دستور کار واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید