تور اصفهان، سفر به شهر بنا های تاریخی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تور اصفهان یکی از برترین روش های سفر به شهر تاریخی اصفهان است در واقع با انتخاب تور اصفهان می توانید یک سفر عالی داشته باشید.

تور اصفهان، سفر به شهر بنا های تاریخی

برای دور شدن از مسائل زندگی شهری، سفر به یک شهر پر هیاهو و پر از مکان های تاریخی و تماشای می تواند شما را به دل تاریخ ببرد و از زندگی ماشینی دور کند.

در این رابطه تور اصفهان می تواند برترین گزینه باشد به همین منظور در زمان رزرو تور اصفهان مسائلی مثل مشخص محل اقامت، انتخاب وسیله سفر حتی خرد و خوراک و چگونگی گردش مطرح می گردد.

در واقع به جای اینکه خودتان دست به کار شوید و تمام این سوالات را در ذهنتان با آزمون و خطا پاسخ دهید می توانید با استفاده از مشاورین سایت سفر آس24 این کار را به نحو احسن انجام دهید و با بستن قرارداد توراصفهان هماهنگی های لازم و بیشترین کارهای سفررا به دست مجریان تور اصفهان بسپارید و نگران سردرگمی در رابطه با این موضوع نباشید.

تور اصفهان شامل تهیه بلیط رفت و برگشت ترانسفر رزرو هتل و محل اقامت گشت های شهری و هماهنگی و وعده های غذایی می گردد.

اصفهان از مهمترین قطب های گردشگری ایران است که با دارا بودن جاذبه های فرهنگی طبیعی و تاریخی در طول سال ها توانسته است انواع تور ها را از نقاط مختلف کشور به سمت خود جذب کند.

از نصف دنیا می توانیم بناهای تاریخی متعدد را به زبان آوریم که در مرکز شهر قرار گرفته اند و نصف دنیا در واقع سومین شهر پرجمعیت و بزرگ در ایران به شمار میرود.

جاذبه های گردشگری اصفهان

جاذبه های گردشگری شهر بزرگ اصفهان آنقدر زیاد هستند که نمی توانیم تمام آنها را بازگو کنیم. اصفهان همه نوع جاذبه گردشگری دارد و کمتر کسی امکان دارد در تور اصفهان حوصله اش سر بر رود.

وقتی در رابطه با اصفهان صحبت می گردد، ناخدا تصویری در رابطه با میدان نقش دنیا، زاینده رود و پل سی و سه پل و حتی مسجد شاه و مسجد شیخ لطف الله با دارا بودن کاشی های فیروزه ای رنگ و حتی صنایع دستی زیبای اصفهان در ذهنمان به صورت زیبایی نقش می بندند.

تک تک جاذبه هایی که در اصفهان هست تاریخ فرهنگ و هنر غنی این شهر را به رخ می کشند.

بیشتر افرادی که تجربه سفر به سمت اصفهان را دارند می گویند که تماشا یک بار جاذبه های گردشگری کافی نیست و قطعاً به خاطر محدودیت های روزهای سفر فرصت کافی برای بازدید از تماشای های اصفهان فراهم نمی گردد به همین علت داشتن اطلاعات کافی قبل از سفر در رابطه با تور اصفهان در رابطه با قیمت می تواند یاری بسیار زیادی به شما گردد.

هتل تاریخی اصفهان

اصفهان به علت اینکه یک شهر تاریخی و تمدنی است از هتلهای بسیار زیادی برخوردار است از جمله هتل های بسیار محبوب در شهر نصف دنیا می توان به هتل کوثر اصفهان، هتل عباسی اصفهان ،هتل آسمان و هتل پیروزی اشاره نمود.

هتل کوثر اصفهان در فهرست هتل های بین المللی 5 ستاره قرار گرفته است در حاشیه رودخانه زاینده رود قرار گرفته است. این هتل دارای ساختمان های قدیمی است و از کافی شاپ ها لانچ استخر سونا جا کوسی برخوردار است.

هتل عباسی اصفهان از جمله مجلل ترین هتل هایی است که در این شهر قرار گرفته است این هتل معماری خاصی دارد و در سال 1328 به عنوان کاروانسرا ساخته شد.

این هتل به مرور زمان به مهمانسرا تبدیل شد و اکنون به مهمانسرای عباسی نامیده می گردد. هتل آسمان اصفهان از بلندترین ساختمان های شهر اصفهان است که زیبایی بی نظیری دارد این هتل بسیار دل نواز است و دسترسی راحتی به فرودگاه دارد.

دارای کافی شاپ و سرویس شبانه هست. هتل پیروزی اصفهان یا هتل داریوش سابق حدود 40 سال است که فعالیت می نماید و در مجاورت اماکن تاریخی و فرهنگی قرار گرفته است.

در سفر با تور اصفهان حتماً یک سری نکات را در نظر بگیرید

عید نوروز اصفهان می تواند خیلی شلوغ باشد و اگر از شلوغی فراری هستید با تور نوروز اصفهان حتماً سفرتان را انجام دهید ماه های مرداد و تیر زمان مناسب برای بازدید از این جاذبه های گردشگری نیستند چون گرمای هوا در اصفهان می تواند آزاردهنده باشد.

معمولاً قیمت تور اصفهان بالاتر می رود. سفر با تور اصفهان یکی از برترین راه های سفر به این شهر پر اوازه تلقی می گردد. برای خرید تور مقرون به صرفه از تورهای لحظه آخری اصفهان هم می توانید بهره ببرید.

قبل از سفر حتماً برای بازدید از تماشای های اصفهان برنامه ریزی داشته باشید چون تماشای های اصفهان بسیار زیاد هستند و زمان سفر محدود می باشد.

در تور اصفهان حتما این کارها را انجام دهید

راجع به مکان های تاریخی این شهر مطالعه نمایید. برای خرید سوغاتی به بازار بزرگ و تاریخی اصفهان بروید و از زیبایی های آن لذت ببرید به کوه صفحه که به آن بام اصفهان هم گفته می گردد بروید و از وسایلی که در آنجا هستند بهره ببرید.

غذاهای محلی و خوراکی اصفهان را در تور اصفهان امتحان نمایید. در میدان نقش دنیا خیابان چهارباغ و جلفا به گشت و گذار بپردازید و از زیبایی های این خیابان تماشا فرمایید. بازدید از سیتی سنتر اصفهان می تواند گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی و خرید باشد که به صورت همزمان انجام می گردد.

انواع تور برای اصفهان با تمام اطلاعات و قیمت ها

  • تور هوایی اصفهان

تفاوت زیادی بین سفرهای زمینی و هوایی وجود دارد راحتی قطار و سایر سفر زمینی به سرعت هواپیما و انتخاب سفر هوایی تفاوت چشمگیری با هم دارند البته به لحاظ قیمت هم با هم قابل مقایسه نیستند؛ اما برای کسانی که می خواهند زودتر به مقصد برسند، سفرهای هوایی می تواند برترین گزینه باشد.

برای تور هوایی اصفهان از سمت فرودگاه تهران به مقصد اصفهان یک ساعت زمان ضروری است. پروازهای مسیر اصفهان به واسطه شرکت های هواپیمایی قشم ایران ایر تابان ماهان قابل اجرا است.

  • تور زمینی اصفهان

قطار تهران به اصفهان بین راهی می باشد که بعد از مسیر مشهد به سمت اصفهان حرکت می نماید و در واقع در تهران توقف می نماید به همین علت رزرو قطار در این مسیر فقط در روز پیش فروش انجام می گردد.

قطار غزال و خلیج فارس که با دارا بودن چهار تخت می تواند برترین گزینه باشد و شش تخته در مسیر تهران به اصفهان حرکت مینمایند.

برای پیمودن این مسیر در تور اصفهان به صورت زمینی شماره 5 تا 6 ساعت زمان احتیاج دارید تا به مقصد برسید یکی از امکانات قطار ها این است که درخواست نمایندگان تور زمینی اصفهان می توانند خودروهایشان را با هماهنگی آژانس های مرتبط با خود به سمت مقصد ببرند.

تور مقرون به صرفه اصفهان

هر مقرون به صرفهی به هر قیمتی نمی تواند برترین گزینه باشد، برای تهیه یک تور مقرون به صرفه باید کیفیت را هم مد نظر قرار بدهید، قطار ها علاوه بر اینکه نسبت به هواپیما ها مقرون به صرفه تر هستند و قیمت مناسب تری هم دارند و می توانند برای افرادی که خانواده های پرجمعیتی دارند و یا به صورت دسته جمعی قصد سفر دارند گزینه خوبی باشند.

اصفهان به علت اینکه شهر گردشگری است، مهمانسرا های مقرون به صرفه قیمت هتل های 5 ستاره را به وفور در آن می توانید پیدا کنید اما برای اجرای یک تور مقرون به صرفه اصفهان قطعاً باید از رفتن به هتل های چند ستاره صرفه نظر نمایید. هتل آپارتمان ها و سایت ها می تواند گزینه بسیار خوبی و مناسب برای جایگزین هتل ها باشند.

فضای بزرگتری دارند و با دارا بودن آشپزخانه می توانند هزینه وعده های غذایی تان را حذف کند و به علت دارا بودن آشپزخانه می توانید در همانجا اقدام به پخت غذا داشته باشید، اگر خانواده شما چند نفره است و مدت اقامت طولانی تر است می توانید از آپارتمانها هتل آپارتمان و سوئیت ها را استفاده نمایید.

زمان حرکت و سرعت رسیدن به هتل را باهم مقایسه کنید. در همه شهرها و در همه مکان ها اقامت ساعت ورود و خروج کاملاً یکسان است یا در زمان تحویل اتاق به شما 2 بعد از ظهر و زمان تحویل دادن کلید به واسطه شما به هتل یا آپارتمان و سوئیت ساعت 12 است.

بنابراین اگر در نیمه های شب به محل اقامت برسید باید هزینه آن را هم به صورت جداگانه پرداخت کنید، پس این به نفع تان نیست. ولی اگر با استفاده از تور اصفهان اقدام به رزرو هتل نمایید تمام این موارد با هم هماهنگ می گردد و در زمان گرفتن تور اصفهان بلیط رفت و برگشت قطار یا هواپیما را به گونه ای تنظیم می نمایند که سر ساعت فقط در همان تایم به محل مورد نظر برسید تا زمان در سفر به خوبی مدیریت گردد. با استفاده از سفر آس 24 می توانید برترین تور اصفهان را در هر جایی از ایران که هستید انتخاب کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

منبع: فوت و فن

به "تور اصفهان، سفر به شهر بنا های تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اصفهان، سفر به شهر بنا های تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید