واکنش مخاطبان به وام فوری بانک رفاه، اول مستمری ها را زیاد کنید!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبر پرداخت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه، خبری بود که کوتاه زمانی بعد از انتشار با واکنش مخاطبان خبرنگاران روبه رو شد. ماجرای این خبر تصمیم مدیریت بانک رفاه برای پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن است.

واکنش مخاطبان به وام فوری بانک رفاه، اول مستمری ها را زیاد کنید!

باز پرداخت این وام سود 18 درصدی و حداکثر 48 ماه قسط دارد. متقاضیان این وام باید از اعتبار سنجی بانک رفاه رتبه لازم را بگیرند تا وام به آنها تعلق بگیرد.

بانک رفاه کارگران از موسسات اقتصادی زیز مجموعه سازمان تامین اجتماعی است. فراگیرترین صندوق بیمه های اجتماعی ایران که اغلب کارگران بازنشسته به واسطه این بانک حقوق بازنشستگی خود را می گیرند.

از آنجا که عمده مشتریان بانک رفاه مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند و دست برقضا آنها در دو ماه گذشته به نرخ سال قبل حقوق گرفته اند، می توان واکنش احتاقتصادی مخاطبان این خبر را حدس زد.

به صورت معین اغلب نظرات کاربران وبلاگ فرافایلی درباره پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن در چند گروه عمده قابل تقسیم بندی است.

یک گروه آنهایی که به بانک مراجعه کردند و جواب روشنی نگرفتند و گروه دیگر هم کسانی که با نگاهی غیر خوشبینانه خواهان افزایش هرچه زودتر مستمری های 1401 هستند.

آنچه در پی می آید گزیده ای است از دیدگاه های منتشر شده کاربران وبلاگ فرافایلی پیرامون خبر پرداخت وام فوری و بدون ضمانت بانک رفاه.

افزایش حقوق بدین، وام دادن پیش کش!

- حقوق این ماه من 300 تومن کمتر پرداخت شده شما معوقه ها رو پرداخت کنین حقوقمون درست بدین نمیخاد وام بدین.

- شما راست می گید عقب افتاده ها رو بدید مملکت رو دلخوش کردن الکی مردم نمیچرخونن. هنوز ما داریم بعد سه ماه با حقوق پارسال می گذرونیم.

- چرا باید یک نفر با حقوقی که می گیرد کم بیاورد که مجبور به گرفتن وام گردد تورو خدا فکر اساسی به حال بازنشسته ها بکنید این چه سیاست هست که به کار میبرید که ما رو بیشتر از پیش بدهکار کنید؟.

رفتیم بانک جواب سربالا دادن

- بله من سی ساله از بانک رفاه حقوق می گیرم هر موقع رفتم اولا برخورد کارمندان خیلی بده دومن میگه باید سپرده گذاری کنید تاحالا من نتونستم از بانک رفاه که حقوق میگیرم چیزی بگیرم.

- سلام بنده به شعبه بانک رفاه در سنندج مراجعه کردم اعلام کردند باید مانده حساب و سپرده داشته باشید و براساس میانگین وام پرداخت می گردد. حرف باعمل خیلی فاصله دارد و حقوقم در بانک رفاه می باشد.

- برید توی یک بانک از درخواست وام بدبختهای زیر 50 تومن بپرسید.

- رفتم بانک واسه وام گفتن سپرده 3 ماهه لازمه هرچقدر پول سپرده باشه همان میزان وام میدن.

- امروز من رفتم بانک رفاه رامسر گفتند خبرها دروغ است و بدون سپرده گذاری برای بازنشستگان وام نمی دهند.

- وام 100 میلیون بازپرداخت میدن یا بدون سپرده مسوالین مربوطه به مردم خوب جواب بدین به مردم ارزش قائل بشید.

- اگر بانک رفا واقعا 100 میلیون به بازنشته ها وام بده باریکلا داره چون هرکی را دیدم گلایه می نماید.

منبع: تجارت نیوز

به "واکنش مخاطبان به وام فوری بانک رفاه، اول مستمری ها را زیاد کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مخاطبان به وام فوری بانک رفاه، اول مستمری ها را زیاد کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید