159 پروژه مالی و عمرانی در ساوه افتتاح یا کلنگ زنی شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سید علی آقازاده عصر یکشنبه در آیین معارفه و تکریم فرماندار ساوه، گفت: از تعداد 159 پروژه، 143 طرح افتتاح شد و نیز عملیات اجرایی 16 پروژه شروع شد.

159 پروژه مالی و عمرانی در ساوه افتتاح یا کلنگ زنی شد

وی اضافه نمود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 750 میلیارد تومان هزینه شده که بخش اعظم این پروژه ها توسط بخش خصوصی و کارآفرینان سرمایه گذاری شده و افتتاح این تعداد پروژه نیز، 1500 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال دارد.

آقازاده بیان داشت: ساوه از لحاظ صنعت و کشاورزی در شرایط خوبی قرار گرفته است و محصولات کشاورزی آن ازجمله انار و پسته در کشور مقام نخست را به خود اختصاص داده است. این منطقه زرخیز از لحاظ کشاورزی شرایط منحصر به فرد دارد.

وی ادامه داد: ساوه در کنار موضوع کشاورزی در حوزه صنعت نیز در کشور حرف اول را می زند و در اقتصاد کشور صندلی خاصی دارد. همین شرایط موجب شده تا نسبت به دیگر شهرهای استان نرخ بیکاری کمتری داشته باشد.

آقازاده اعلام نمود: هر مسئولی که به عنوان فرماندار به این شهرستان می آید باید ظرفیت های بزرگ صنعتی و کشاورزی این منطقه را به خوبی درک کند و در کنار خدمت به صنعت و کشاورزی وظایف محوله را نیز به خوبی انجام دهد.

استاندار مرکزی بیان داشت: مسئولان نظام تا زمانی که در کنار مردم و با مردم هستند در کارشان پیروز خواهند بود. به توصیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب؛ مردم در راس امور هستند.

آقازاده ادامه داد: امروز کشور احتیاج به وحدت و یکپارچگی دارد. همه با هر ایده و عقیده ای برای توسعه و سرافرازی کشور باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا اتحاد و وحدت موجب دشمن هراسی گردد و به دنبال خنثی کردن توطئه های دشمن باشیم.

وی توضیح داد: مسائل را با وحدت و انسجام می توان پشت سر گذاشت و از گردنه های سخت تحریم ها با پیروزیت عبور کرد تا تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان به یاس تبدیل گردد. حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری می تواند به این مهم تحقق بخشد.

لازم به ذکر است در خاتمه از زحمات محمد بهاروند، فرماندار سابق ساوه قدردانی و علی میرزایی به عنوان فرماندار جدید ساوه معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "159 پروژه مالی و عمرانی در ساوه افتتاح یا کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "159 پروژه مالی و عمرانی در ساوه افتتاح یا کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید