فولاد 0 ، پرسپولیس 0؛ تساوی در گرمای طاقت فرسای اهواز

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب لیگ برتر خلیج فارس در اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 0-0 دو تیم انتها یافت.

فولاد 0 ، پرسپولیس 0؛ تساوی در گرمای طاقت فرسای اهواز

به گزارش وبلاگ فرافایلی، برخلاف بازی رفت، تقابل یحیی و جواد نکونام اینبار چنگی به دل نزد و دو تیم با نمایشی کاملا محتاطانه به تساوی در این جدال رضایت دادند. نکته مثبت اما برای فولاد و خصوصا جواد نکونام شکست طلسم عدم امتیازگیری مقابل پرسپولیس بود. نکونام که در چهار تقابل قبلی خود برابر پرسپولیس شکست خورده بود، به اولین امتیاز خود رسید و شانس دستیابی به سهمیه چهارم لیگ قهرمانان را هم برای تیمش همچنان زنده نگه داشت.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا و محمدرضا عباسی

سرمربی فولاد خوزستان: جواد نکونام

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

دقایق حساس:

دقایق 1 تا 3: فولاد در اوایل بازی با نمایش تهاجمی و دستیابی به دو ضربه کرنر از عطش خود برای کسب نتیجه در این بازی خبر می دهد و باید دید قادر به کسب نتیجه خواهد شد.

دقیقه 17: وحید کاظمی در اتفاقی عجیب در شرایطی که بازی در جریان بود، با قطع آن در کنار زمین حاضر شد. به نظر می رسید داور بازی دچار مسئله ای از نظر تنفسی شد و البته خیلی زود با نوشیدن آب بازی را بار دیگر به جریان در آورد.

دقیقه 26: ارسال اوت بلند از طریق آبشک با ضربه سر نه چندان خطرناک پریرا از طریق حامد لک مهار شد.

دقیقه 27: اولین موقعیت جدی از طریق امید عالیشاه و ضربه محکم این بازیکن با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 56: ضربه از پشت محوطه جریمه برای محمد آبشک که با اختلاف کمی از دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه 65: فرار بازیکن فولاد و خطای وحید امیری تازه وارد یک ضربه ایستگاهی نصیب فولادی ها و کارت زرد برای هافبک پرسپولیس کرد که این ضربه را حردانی ارسال کرد اما شاگردان نکونام پیروز به سود بردن از آن نشدند.

دقیقه 83: فرشاد احمدزاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد و ضربه اش را زد که توپ بعد از ورود به دروازه با اعلام آفساید او را ناکام گذاشت.

در شرایطی که فولاد خوزستان با سود بردن از میزبانی در دقایق ابتدایی در پی تحت فشار قرار دادن پرسپولیس بود، در ادامه بازی پایاپایی از دو تیم شکل گرفت.

یحیی گل محمدی که در این بازی محروم است و از روی سکو کار را دنبال می کند، کار فنی را به حمید مطهری در منطقه فنی سپرده و تقابل تاکتیکی دو مربی در نیمه اول بیشتر به بازی فیزیکی و پرس شدید همراه شد تا موقعیت جذابی را روی دروازه شاهد نباشیم و در نهایت بازی با تساوی بدون گل در 45 دقیقه ابتدایی به پایان برسد.

شوت امید عالیشاه که با اختلاف کمی از دروازه فولاد راهی اوت شد و ضربه نه چندان خطرناک پریرا در اواسط نیمه اول، موقعیت های قابل مشاهده نیمه اول بود که برای این بازی و دستیابی به گل از طریق دو تیم، کافی نبود.

جنگ تاکتیکی دو تیم در نیمه دوم هم با عدم ایجاد موقعیت گلزنی روی دروازه ها همراه بود. یک بازی فشرده و پرس سنگین که مانع فضاسازی برای مهاجمان دو تیم می شد و در نهایت هر دو تیم به خواسته خود در این بازی برای دستیابی به امتیاز دست یافتند.

پرسپولیس که با اطلاع از تساوی سپاهان به یک امتیاز در نیمه دوم کاملا راضی به نظر می رسید، در تله دفاعی حریف نتوانست برخلاف دیدارهای قبلی خود موقعیتی ایجاد کند و فولادی ها هم که چشم به ضدحملات دوخته بودند، راهی به دروازه حامد لک نیافتند و در نهایت بازنده این جدال شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فولاد 0 ، پرسپولیس 0؛ تساوی در گرمای طاقت فرسای اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد 0 ، پرسپولیس 0؛ تساوی در گرمای طاقت فرسای اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید