رکود عجیب یک مهاجم 36 ساله در لیگ برتر ایران

به گزارش وبلاگ فرافایلی، ملاقات تیم های استقلال و طرفدار در حالی از هفته اول رقابت های لیگ برتر فصل بیست و یکم عصر روز چهارشنبه در استادیوم آزادی برگزار گردید که بازوبند کاپیتانی تیم طرفدار بر بازوی یک مهاجم پا به سن گذاشته، اما تمام نشدنی به نام محمد قاضی بسته شده بود.

رکود عجیب یک مهاجم 36 ساله در لیگ برتر ایران

قاضی که چیزی در حدود دو دهه در سطح اول فوتبال ایران توپ می زند، در حالی با پیراهن طرفدار به میدان رفت که این یازدهمین تیمی بود که در لیگ برتر برای آن بازی کرد.

مهاجم تمام نشدنی فوتبال ایران که به ندرت بیشتر از یکی دو فصل در تیمی حضور دارد، پس از آنکه برای اولین بار با تیم فولاد در لیگ برتر حضور پیدا کرد، پیراهن تیم های ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال، صبا، نفت تهران، شهرخودرو، پیکان، نساجی، مس رفسنجان و حالا طرفدار را بر تن نموده است.

تنها تیمی که قاضی بیشتر از یک مقطع در آن توپ زده است، تیم شهرخودرو است و به جز شهرخودرو وی در هر یک از تیم هایی که حضور داشته، پس از جدایی به آن باز نگشته است.

رکورد دیگری که محمد قاضی در فوتبال ایران به نام خود ثبت نموده، گل زدن با پیراهن هر 10 تیم از 11 تیمی است که برای آن ها بازی نموده است تا از این نظر هم پیشاپیش دیگر بازیکنان ایران قرار داشته باشد. او تنها یک بار با پیراهن طرفدار به میدان رفته و هنوز برای این تیم گلزنی ننموده که با توجه به پست بازی او، بعید است نتواند تعداد تیم هایی که با پیراهن آن در لیگ برتر گلزنی نموده را به عدد 11 ارتقا دهد. قاضی با 79 گل زده در تاریخ رقابت های لیگ برتر، یکی از بهترین گلزنان تاریخ این مسابقات نیز به شمار میرود

منبع: فرارو

به "رکود عجیب یک مهاجم 36 ساله در لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکود عجیب یک مهاجم 36 ساله در لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید