عکس ، 47 بنر جنجالی در اهواز ، برای تبریک به یک نماینده 47 بنر می زنند اما برای ارتحال امام فقط 12 بنر!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:برای تبریک به همکار و دوست ما مجتبی یوسفی 47 بنر در سطح شهر اهواز زده می گردد ولی برای ارتحال حضرت امام که شان همه ما از اوست 12 بنر زده می گردد.

عکس ، 47 بنر جنجالی در اهواز ، برای تبریک به یک نماینده 47 بنر می زنند اما برای ارتحال امام فقط 12 بنر!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: در چند جلسه به شهردار گفتم پروژه هایی که تعریف می کنید به ما اعلام کنید تا بعد از مدتی آنها را آنالیز کنیم تا پیشرفت آنها آنالیز گردد.

وی ادامه داد:چقدر باید مردم آرزوی این را داشته باشند که ورودی های اهواز وضعیتشان بهتر گردد معابرکنده کاری شده در خیابان های اهواز بس است بارها هم تذکر داده ایم سریعتر باید این نوارهای حفاری آسفالت گردد.

حسینی گفت:دعوای زرگری بین آب و فاضلاب و شهرداری باید تمام گردد خیلی از پروژه ها را همین دعواها معطل نموده است.

وی اضافه کرد:آقای شهردار، بیش از هزار میلیارد عوارض آلایندگی گرفتید حداقل 16 پروژه را تصویب کردید وقتی دو سوم این پروژه ها هنوز کلید نخورده است شما چه نمره ای به این شهرداری می دهید؟

نماینده مردم اهواز تاکید نمود: زیر مجموعه های شهرداری نباید پولی که برای عمران این شهر اختصاص داده شده است را صرف مسائل شخصی و جناحی نمایند.

وی ادامه داد: برای تبریک به همکار و دوست ما مجتبی یوسفی 47 بنر در سطح شهر اهواز زده می گردد ولی برای ارتحال حضرت امام که شان همه ما از اوست 12 بنر زده می گردد.

حسینی گفت: وقتی اینها را می گویم میدانم فردا فلان معاونت شهرداری پاسخ میدهد دو سه پیمانکار سفارشی که قراردادهای آنچنانی با معاونت فرهنگی شهرداری دارند فردا توییت می زنند.

وی ادامه داد: یکسال پیش گفتم آقایان شما فرصت دارید مسائل شهری اهواز را حل کنید همواره می گفتید نمایندگان برای ما اعتبار بگیرند خب گرفتیم عوارض آلایندگی علاوه بر هزار میلیارد تومانی که برای شهرداری اهواز واریز شد همین اواخر هم قریب به دو هزار میلیارد هم برای استان داده شد مرحله سوم هم در راه است.

نماینده مردم اهواز گفت:باید من وکیل مردم سوال کنم که بعد از یکسال نتیجه کار چه شد؟ شما اهالی رسانه هم باید سوال بپرسید و شفافیت را مطالبه کنید اگر من شهردار 16 وظیفه داشته باشم و دوسوم آن را انجام نداده باشم نمره من چند است؟ قطعا این یک سوم نمره خوبی نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، 47 بنر جنجالی در اهواز ، برای تبریک به یک نماینده 47 بنر می زنند اما برای ارتحال امام فقط 12 بنر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، 47 بنر جنجالی در اهواز ، برای تبریک به یک نماینده 47 بنر می زنند اما برای ارتحال امام فقط 12 بنر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید