زنان کارآفرین صنایع دستی، الگوی مالی کشور هستند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با قابل تحسین و ستودنی دانستن نشاط زنان کارآفرین در سی ودومین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: این بانوان الگوی مالی کشور هستند و باید تقویت و حمایت شوند.

زنان کارآفرین صنایع دستی، الگوی مالی کشور هستند

فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، امروز پنجشنبه 7 شهریور 98، در حاشیه بازدید از سی ودومین نمایشگاه ملی صنایع دستی واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ فرافایلی اضافه نمود: از مشاهده نشاط هنرمندان زنان کارآفرین کشور واقعا لذت بردم.

این نماینده مجلس گفت: بانوان کارآفرین که در اقصی نقاط کشور در فراوری صنایع دستی فعالیت دارند، به رونق اقتصاد روستا و کشور یاری می نمایند و تاثیر بسزایی در اقتصاد خانوار دارند.

عضو کمیسیون مالی مجلس توضیح داد: صنایع دستی ایران، صنعت فاخر جهانی است و بسیاری از رشته هایمان ثبت جهانی شده و در جهان زبانزد است.

او با ذکر مثالی ادامه داد: از فرش بافی کاشان گرفته تا سوزن دوزی ایلام و کپوربافی زنان خوزستان و گلیم بافی زنان چهارمحال و بختیاری و خاتم کاری و فیزوره کاری اصفهان، همه اینها صنایع دستی چشمگیر با جهانیی از رنگ هاست.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با همراهی پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور از بخش های مختلف سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید به عمل آورد.

منبع: میراث آریا

به "زنان کارآفرین صنایع دستی، الگوی مالی کشور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان کارآفرین صنایع دستی، الگوی مالی کشور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید