سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تهران (پانا) - سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور دکتر زمانی مشاور وزیرصنعت - معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و مدیرلن برتر صنعت بانکداری و بیمه با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شروع به کار کرد

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، شرکت ها و سازمان های فعال در بازار اقتصادی کشور، دستاوردها، خدمات و تکنولوژی ها خود را در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار می دهند.

این نمایشگاه از امروز تا روز 21 خرداد ماه از ساعات 9 تا 17 میزبان بازدیدکنندگان تخصصی خواهد بود.

در این نمایشگاه همانند نمایشگاه های پیشین رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا با سخت گیری کامل اجرا می گردد و تنها بازدیدکنندگان و فعالان مرتبط با صنعت اقتصادی کشور با دعوت نامه قبلی مجاز به حضور و بازدید از این رویداد هستند.

به همین منظور، برگزار کننده نمایشگاهی با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در ورودی های نمایشگاه، به وسیله غربالگری و تب سنج و ارائه بسته کاملی از لوازم بهداشتی شامل ماسک، دستکش، الکل و ژل، بازدیدکنندگان را مجهز به لوازم بهداشتی کردند. از سوی دیگر، دستگاه های مخصوص ضد عفونی کردن دست ها نیز در مبادی ورودی تمام سالن ها قرار گرفته و بازدید کنندگان با استفاده از الکل و ژل دست ها را ضد عفونی نموده و وارد سالن ها می شوند همچنین میزان تعداد بازدیدکنندگان برای حفظ فاصله های اجتماعی در سالن برگزاری کنترل می گردد.

ایجاد فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه اقتصادی، مشارکت شرکت های دانش بنیان و حضور صرافی های مجاز ارز دیجیتال از ویژگی های مهم این دوره از نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید