دسر انبه + فیلم تهیه

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران : آموزش دسر انبه را رد این فیلم مشاهده کنید.

دسر انبه + فیلم تهیه

دسر در مهمانی ها پای ثابت میزهای پذیرایی است.

به گزارش وبلاگ فرافایلی ، سریزدی، کارشناس آشپزی یک برنامه تلویزیونی، طرز تهیه دسر انبه خوشمزه و آسان را آموزش داده است.

طرز تهیه دسر انبه را در فیلم زیر، مشاهده می کنید.

دسر انبه از انواع دسر های خوش طعم و فرق دارد که ساخت آن در منزل به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید این دسر را با مواد لازم ساده ای برای مهمانی ها و مجالس خود تهیه کنید. در ادامه این بخش با طرز تهیه دسر انبه با دو دستور عالی آشنا خواهید شد.

دسر انبه و دسر موز از انواع دسر های ساده و خوش طعمی هستند که اگر شما علاقه زیادی به خوردن دسر های میوه ای دارید بهتر است این نوع دسر ها را هم در منزل تهیه نمایید.

مواد لازم برای دسر انبه:

انبه : 2 عدد

شیر : 3 پیمانه

پودر ژلاتین : 3 قاشق سوپخوری

آب سرد : نصف پیمانه

وانیل : نصف قاشق سوپخوری

شکر : نصف پیمانه

خامه صبحانه : 1 پیمانه

طرز تهیه دسر انبه در منزل

برای تهیه دسر انبه پودر ژلاتین را به همراه مقداری آب سرد در ظرف مناسبی بریزید سپس ظرف را روی بخار کتری قرار دهید تا پودر ژلاتین در آب به خوبی حل گردد و رنگ آن شفاف گردد.

پوست انبه ها را بگیرید. سپس هسته آن ها را جدا کنید و تکه های انبه را مقداری خرد کنید. انبه های خرد شده را در مخلوط کن بریزید. سپس شکر و شیر را هم در مخلوط کن بریزید و همه این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید.

در مرحله بعدی طرز تهیه دسر انبه وانیل و خامه را به مواد درون مخلوط کن اضافه کنید و همه این مواد را به خوبی هم بزنید سپس پودر ژلاتین را به مواد دسر انبه اضافه کنید و دوباره مواد را هم بزنید.

مایه آماده دسر انبه را در قالب مورد نظر خود بریزید و روی قالب را با یاری سلفون بپوشانید و قالب را به مدت 3 تا 4 ساعت در یخچال قرار دهید تا دسر به خوبی خودش را بگیرد و سفت گردد.

سپس بعد از مدت زمان ذکر شده دسر را در ظرف مناسبی برگردانید و با یاری چیپس شکلات و یا ترافل های رنگی و … این دسر خوشمزه را به زیبایی تزیین کنید.

تهیه دسر انبه با شیر

یکی از دسرهای فوق العاده برای میهمانی ها و ضیافت های مختلف دسر انبه می باشد که این دسر عالی را می توان همانند شیک انبه با دستورهای متفاوتی تهیه کرد در ادامه این بخش می توانید با روشی ساده این دسر خوشمزه و مقوی را تهیه کنید و از دورهمی خود لذت بیشتری ببرید.

مواد لازم:

انبه خرد شده: 4 عدد

بستنی انبه خانواده: 1 بسته

شیر: 2 لیوان

کرم کارامل: 2 بسته

طرز تهیه دسر انبه با شیر

در ابتدا برای تهیه این نوع دسر انبه باید کرم کارامل درون قابلمه ای بریزید و شیر را به آن بیفزایید و روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و مرتب هم بزنید تا به جوش بیاید.

پس از به جوش آمدن مخلوط شیر و کرم کارامل، قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا سرد گردد.

پس از سرد شدن مواد نوبت اضافه کردن انبه های خرد شده و بستنی انبه می باشد که باید تمامی مواد را درون مخلوط کن یا غذا ساز بریزید.

پس از میکس کامل مواد دسر انبه شما آماده می باشد که برای تزیین این دسر عالی می توانید آن را درون ظرف مخصوصی بریزید و با چند برگ نعناع تازه و یا تکه های انبه تزیین کنید و یا مقداری بیسکوییت پودر شده به دسر اضافه نمایید و سرو کنید.

منبع: رکنا

به "دسر انبه + فیلم تهیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسر انبه + فیلم تهیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید