درخشش فولاد مبارکه در ارزیابی های ملی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شرکت فولاد مبارکه در کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال پیروز به دریافت تندیس برنزینِ سطح دوی زُبدگیِ دیجیتال و تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا شد.

درخشش فولاد مبارکه در ارزیابی های ملی

به گزارش از ، سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه، دریافت تندیس برنزین سطح 2 زُبدگی دیجیتال را اتفاقی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه به منظور حرکت مداوم در راستا رشد، همیشه خود را در معرض نظام های ارزیابی و ممیزی های ملی و بین المللی قرار داده و هیچ گاه، موضوع دریافتِ جایزه، اولویت نخست این شرکت نبوده است، بلکه هدف اصلی، حرکت در چارچوب یک الگوی مدیریتیِ نظام مند و یک پارچه در تمامِ سازمان است.

وی اضافه نمود: در بخشِ زُبدگیِ دیجیتال که شامل 10 محور تخصصی است، نتیجه ارزیابیِ بنگاه های کسب و کار در 5 سطح دسته بندی می گردد که فولاد مبارکه، پیروز به کسب تندیس برنزین سطح 2 زُبدگی دیجیتال شده است؛ در این دوره، 24 شرکت در ارزیابی مذکور شرکت نموده بودند؛ در بخش کرونا هم اقدامات انجام شده شرکت فولاد مبارکه برای مدیریت کرونا مورد تأیید نهاده شد و تندیس مربوط به این موضوع هم دریافت شد.

اختتامیه کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال که عظیم ترین رویداد و گردهمایی نخبگان کشور در حوزه تحول دیجتال محسوب می گردد، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردید و شرکت فولاد مبارکه به اسم تنها شرکت تولیدی در پنجمین ارزیابی ملی تحولِ دیجیتال پیروز به دریافت تندیس برنزین سطح 2 زُبدگی دیجیتال و تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا شد. بعلاوه، تندیس زرین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ایریسا که وابسته به شرکت فولاد مبارکه است، اهدا شد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخشش فولاد مبارکه در ارزیابی های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش فولاد مبارکه در ارزیابی های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید