خبرنگاران تهیه لباس فرم برای دانش آموزان مدارس کردستان اجباری نیست

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سنندج - خبرنگاران - مدیرسازمان دانش آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به شرایط موجود (شیوع ویروس کرونا) در سال تحصیلی جدید هیچ دستورالعملی مبنی بر تهیه لباس فرم برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی مدارس استان ابلاغ نشده است.

خبرنگاران تهیه لباس فرم برای دانش آموزان مدارس کردستان اجباری نیست

احمدعبداللهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فرافایلی گفت: درسال های گذشته نیز هیچ اجباری از سوی آموزش و پرورش مبنی بر تهیه لباس فرم جدید برای دانش آموزان نبوده مگر اینکه شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان خود در این زمینه تصمیمی اتخاذ می کردند.

وی اضافه نمود: سال جاری شرایط بسیار متفاوت تر از سال های گذشته است وبا توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط مالی مردم، هیچگونه دستورالعملی در این زمینه از سوی آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ نشده و اجباری بر تهیه لباس فرم جدید نیست.

مدیرسازمان دانش آموزی آموزش و پرورش کردستان اضافه نمود: گاهی بدلیل تغییر مقطع تحصیلی دانش آموز، خانواده ها بدون هیچ اجباری و کاملا اختیاری اقدام به تهیه لباس فرم جدید برای فرزندانشان می نمایند، البته اگر مدرسه ای اجبار به تهیه لباس فرم دارد مسوولیت آن با مدیرهمان مدرسه خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سال تحصیلی گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس چند ماه زودتر تعطیل شد بنابراین لباس فرم دانش آموزان نو است و نیازی به تهیه لباس جدید ندارند و اجبار به تهیه لباس نو از سوی مدارس فقط تحمیل هزینه اضافی بر خانواده ها است.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس کشور در مقاطع تحصیلی مختلف از روز شنبه 15 شهریور فعالیت خود را در قالب سال تحصیلی 1400 - 1399 شروع خواهند کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تهیه لباس فرم برای دانش آموزان مدارس کردستان اجباری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهیه لباس فرم برای دانش آموزان مدارس کردستان اجباری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید