تکن 8 در عرض یک ماه دو میلیون نسخه فروخت و از شماره قبل پیشی گرفت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که فروش بازی تکن 8 در اولین ماه عرضه خود از 2 میلیون نسخه فراتر رفته است.

تکن 8 در عرض یک ماه دو میلیون نسخه فروخت و از شماره قبل پیشی گرفت

آخرین قسمت از سری مبارزه ای تکن در ژانویه امسال و تقریبا 7 سال پس از عرضه تکن 7 منتشر شد. در مقایسه با این اثر، تکن 7 تنها پس از دو ماه به این مقدار از فروش دست پیدا کرد. کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در کنار آمار ذکر شده، آمار فروش کلی تکن 7 را نیز منتشر نموده که ظاهرا 11.8 میلیون نسخه است و پرفروش ترین نسخه این سری محسوب می گردد. لازم به ذکر است که در دسامبر 2022، کارگردان سری یعنی کاتسوهیرو هارادا فاش کرد که تکن 7 حدودا 10 میلیون نسخه فروخته است، یعنی 1.8 میلیون نسخه از آن موقع به فروش بازی اضافه شده است.

البته به نظر می رسد که تکن 8 در مسیر خود برای پیشی گرفتن از جایگاه برادر بزرگتر خود به عنوان پرفروش ترین بازی این سری قرار گرفته است. این اثر که به عقیده بسیاری، پیشرفت قابل توجهی نسبت به تکن 7 داشته، هم برای تازه واردان بازی های مبارزه ای و هم برای علاقه مندان به این سبک جذابیت های خاص خود را دارد و گذر آن از نسخه قبل به هیچ وجه عجیب و غریب نخواهد بود.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با تکن 8، شخصیت محبوب و قدیمی ادی گوردو قرار است در بهار امسال به عنوان اولین شخصیت اضافی در قالب بسته ای الحاقی برای بازی در دسترس قرار گیرد. بعلاوه در این میان با توجه به انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth، هواداران خواستار اضافه شدن رسمی شخصیت تیفا به بازی هستند

البته هارادا مدت کوتاهی پس از عرضه تکن 98 این درخواست ها را شنید و گفت که باندای نامکو هنوز در خصوص مبارزان مهمان تصمیمی نگرفته است. یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده سری فاینال فانتزی، نیز در مصاحبه ای که چندی پیش داشت، خوشحالی خود را بابت درخواست های هواداران در این مورد، اعلام نمود.

بازی تکن 8 هم اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تکن 8 در عرض یک ماه دو میلیون نسخه فروخت و از شماره قبل پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکن 8 در عرض یک ماه دو میلیون نسخه فروخت و از شماره قبل پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید