بازی Warhammer 40K Space Marine 2 در زمستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 از زمان معرفی در چند سال پیش، یکی از آثار مورد انتظار برای بسیاری از بازیکنان و به خصوص هواداران سری وارهمر بوده است و اخیرا در رویداد Summer Game Fest، استودیوی Saber Interactive تریلر جدیدی از این بازی به نمایش گذاشته و زمان عرضه آن را اعلام نموده است.

بازی Warhammer 40K Space Marine 2 در زمستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

در دنیای افسانه ای وارهمر که برای نسل ها هواداران بازی های رومیزی فانتزی را سرگرم نموده، Space Marine II یکی دیگر از قسمت های اکشن و غم انگیز این سری است. این بازی روایتی مجذوب نماینده از به خطر افتادن کهکشان و دنیاها را ارائه می نماید که ستوان تیتوس (Titus) که کلایو استندن (بازیگر نقش رولو در سریال وایکینگ ها) آن را به تصویر می کشد، در مرکز آن واقع شده است. تیتوس به ظاهر نامیرا، رهبری ارتش علیه نیروهای بزرگ تایرانیدها را بر عهده دارد.

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، Space Marine 2 دارای پشتیبانی کامل از حالت کوآپ خواهد بود که تمرکز تریلر نو نیز روی آن است. در حالی که بازیکنان می توانند به تنهایی کمپین بازی را تجربه نمایند و از هوش مصنوعی به عنوان همراهان خود بهره ببرند، آن ها بعلاوه می توانند با دو بازیکن دیگر بازی را تجربه نموده و لحظات لذت بخش بیشتری را برای خود فراهم نمایند. تریلر ذکر شده بعلاوه نبردهای تن به تن و مجموعه ای از قدرت ویرانگر ایمپریوم (Imperium) را به نمایش می گذارد.

لازم به ذکر است که این بازی در کنار نسخه استاندارد از نسخه کالکتورز نیز بهره مند است. نسخه کالکتورز حاوی نسخه ای از بازی به همراه یک استیل بوک شکیل، یک آرت بوک 64 صفحه ای مجذوب نماینده و مجسمه ای باکیفیت از ستوان تیتوس است. این نسخه البته به صورت محدود عرضه می گردد و پیش خرید آن از فروشگاه ناشر بازی یعنی Focus Entertainment، با قیمت حدود 250 دلار آمریکا، بدون هزینه ی حمل و نقل یا هزینه های اضافی در دسترس است.

بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 در زمستان امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Warhammer 40K Space Marine 2 در زمستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Warhammer 40K Space Marine 2 در زمستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید