تأمین بخشی از بودجه مقاوم سازی کتابخانه روزبه

به گزارش وبلاگ فرافایلی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت کتابخانه اسلام آباد گفت: یکی از اولویت های استان در ساخت این مراکز فرهنگی کاهش آسیب های اجتماعی است.

تأمین بخشی از بودجه مقاوم سازی کتابخانه روزبه

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از اواخر سال گذشته موضوع مقاوم سازی و راه اندازی دوباره کتابخانه عمومی استاد رضا روزبه مورد توجه قرار گرفته است، افزود: بخشی از بودجه مقاوم سازی و بازسازی این کتابخانه تامین شده است و مابقی اعتبار مالی مورداحتیاج این پروژه نیز طی امسال تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه در گرو تأمین اعتبار است، اضافه نمود: در صورت تامین اعتبار، طی یک ماه آینده عملیات اجرایی مقاوم سازی کتابخانه عمومی روزبه انجام خواهد شد.

افشارچی در ارتباط با تکمیل کتابخانه اسلام آباد نیز گفت: کوشش استانی بر تکمیل هرچه سریعتر این کتابخانه برای استفاده اهالی منطقه است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه کتابخانه منطقه اسلام آباد از سال 1396 شروع شده است، افزود: امیدواریم هرچه سریعتر ساخت این پروژه به خاتمه برسد.

مدیر کتابخانه های عمومی استان زنجان نیز در این بازدید گزارشی از پروژه های در حال ساخت در حوزه کتابخانه ای ارائه کرد و گفت: ساخت کتابخانه اسلام آباد از چند سال گذشته شروع شده و امسال به خاتمه می رسد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع و در سه طبقه در حال ساخت است و بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضاخانی درباره جزئیات مشخصات کتابخانه عمومی روزبه نیز گفت: این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزار و 894 متر مربع در حال ساخت است.

وی گفت: این کتابخانه دارای بخش های مختف روزبه شناسی؛ (کتب اهدایی استاد رضا روزبه)، کودک و نوجوان، کتب مرجع،مخزن امانت، استان شناسی و نشریات است و از سال 1377 در حال فعالیت است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان اضافه نمود: این کتابخانه به علت مسائل عمرانی از قبیل ترک ها و نشست ساختمانم احتیاج به مقاوم سازی و بهسازی داشته و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تأمین بخشی از بودجه مقاوم سازی کتابخانه روزبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین بخشی از بودجه مقاوم سازی کتابخانه روزبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید