بازی Lies of P در کمتر از 1 ماه به بیش از 1 میلیون نسخه فروش رسید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بازی دروغ های پی (Lies of P) یکی از عناوین بسیار جالب عرضه شده در سال 2023 میلادی است. این بازی به وسیله شرکت Round8 ساخته شده و از ابتدای کار به صورت رایگان برای مشترکین گیم پس در دسترس بود. دروغ های پی در سبک سولز لایک بوده و یک عنوان نسبتاً سخت است. با این حال این طور که به نظر می رسد جامعه گیمرها از آن استقبال بسیار مناسبی نموده و این بازی فروش خیلی خوبی در ماه اول داشته است.

بازی Lies of P در کمتر از 1 ماه به بیش از 1 میلیون نسخه فروش رسید

شرکت سازنده این بازی را روی پلتفرم های مختلفی عرضه کرد. در واقع، بازی Lies of P برای کنسول های نسل هشتم و نهم در دسترس بوده و از طرفی برای کامپیوتر نیز عرضه شد. این بازی داستان مجذوب کننده پینوکیو را به سبک خاص خود برای کاربران ارائه داده و یک طراحی بسیار زیبا و خاص دارد.

حال طبق چیزی که اعلام شده فروش بازی دروغ های پی از مرز 1 میلیون نسخه عبور نموده و این اندازه فروش در کمتر از 1 ماه حاصل شده است. این رقم برای یک بازی پیشرفته به وسیله یک شرکت نو رقم بسیار خوبی است و نشان می دهد که Lies of P کیفیت بسیار بالایی داشته است، به همین علت هم گیمرها از آن استقبال نموده اند.

بازی Lies of P توانست توجه منتقدین را نیز به خود جلب کند. به این شکل که سایت IGN به آن نمره 8 از 10 را داد که امتیاز بسیار خوبی است. از طرفی این بازی با یک گیم پلی سریع و سخت توانست هواداران مجموعه سولز را به خود جذب کند. مخصوصاً اینکه دروغ های پی دارای سیستم دفع ضربات (Parry) مشابه به سکیرو بوده که هواداران این بازی را به شدت ذوق زده کرد.

با توجه به موفقیتی که بازی Lies of P کسب کرد، از همان ابتدا هم احتمال می رفت که برای آن یک بسته الحاقی یا یک دنباله عرضه گردد. چندی پیش بود که اعلام شد شرکت سازنده قصد استخدام چند نفر برای کار روی یک بسته الحاقی برای این اثر است. به همین علت احتمال قوت این شایعه ها بیشتر شده و احتمالاً شرکت سازنده به طور جدی در پی ساخت بسته الحاقی و توسعه بازی دروغ های پی است. شرکت سازنده هم اظهار داشت که به زودی یک نقشه راهبردی برای آینده روند توسعه بازی Lies of P عرضه خواهد نمود.

قسمت جالب ماجرا اینجاست که در انتهای بازی دروغ های پی یک ویدئوی کوچک وجود دارد که کفش های یاقوتی پوشیده شده به وسیله دوروتی در جادوگر شهر اوز را نشان می دهد و جمله ای را می گوید که با توجه به آن می توان به راحتی متوجه اشاره توسعه دهندگان در پیه یا بسته الحاقی بازی شد. پس منطقی است که شرکت سازنده برای این بازی یک بسته الحاقی عرضه کند.

در کنار خبر 1 میلیونی شدن فروش بازی دروغ های پی شرکت سازنده در یک بیانیه اظهار داشت که به زودی از برنامه آینده این بازی رونمایی خواهد نمود. بعلاوه رئیس شرکت Round 8 از هواداران تشکر نموده و گفته که برای آینده بازی دروغ های پی برنامه های زیادی دارد.

با توجه به این اخبار موفقیت بازی Lies of P تنها ابتدای راه این بازی سولزلایک بوده و ماجرای آن همچنان ادامه دارد. شرکت سازنده میخواهد همچنان آن را توسعه داده و محتوای بیشتری برای بازی دروغ های پی عرضه کند. بازی دروغ های پی با دنیای بسیار مجذوب کنندهی که دارد پتانسیل زیادی برای ساخت یک محتوای جانبی دارد که امیدواریم شرکت سازنده به برترین نحو از این پتانسیل استفاده کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Lies of P در کمتر از 1 ماه به بیش از 1 میلیون نسخه فروش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Lies of P در کمتر از 1 ماه به بیش از 1 میلیون نسخه فروش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید