اگر این فلفل را بخورید، زنده نمی مانید!، عکس

به گزارش وبلاگ فرافایلی، فلفل تند ممکن است باعث مرگ نشود، اما نفس اژدها، تندترین فلفل دنیا حتی احتمال مرگ را به همراه خواهد داشت.

اگر این فلفل را بخورید، زنده نمی مانید!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فرافایلی ، مایک اسمیت، این فلفل را با همکاری محققان دانشگاه ناتینگهام پرورش داده است. او این فلفل را برای خوردن توصیه نمی نماید، زیرا ممکن است آخرین چیزی باشد که یک فرد قبل از مرگ می خورد.

چگونه نفس اژدها، کسانی را که سعی در خوردن آن دارند، معلول می نماید یا می کشد؟

اگر بخواهیم فلفل ها را از نظر تندی مقایسه کنیم، با مقیاس اسکویل که روش سنجش مقدار تندی فلفل است، میتوان گفت نفس اژدها بسیار تند است، به طوری که به 2.48 میلیون واحد در مقیاس اسکویل می رسد، این مقدار گیری بر اساس غلظت کپسایسین، ماده شیمیایی که هنگام گاز گرفتن یک فلفل احساس گرمای تند را آزاد می نماید، است.

بر اساس گزارش ها، نفس اژدها حتی تندتر از آخرین فلفل رکورددار کارولینا ریپر است، که به طور میانه 1.6 میلیون واحد اسکویل است، و بعلاوه اسپری فلفل نظامی ایالات متحده، که به حدود 2 میلیون در مقیاس اسکویل رسیده است.

فلفل هابانرو با حدود 350000 واحد حرارتی اسکویل و فلفل هالوپینو با حدود 8000 واحد تندی نسبت به نفس اژدها کاملاً ملایم هستند. فلفل دلمه ای دارای یک ژن مغلوب است که فراوری کپسایسین را متوقف می نماید و تندی آنها صفر است، بنابراین در این رقابت هیچ جایگاهی ندارد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اگر این فلفل را بخورید، زنده نمی مانید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر این فلفل را بخورید، زنده نمی مانید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید