انعقاد تفاهم نامه همکاری فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ فرافایلی از رودهن، در راستای سند چشم انداز و سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی بین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران- دفتر تحقیقات کاربردی- با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه، استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، مطالعاتی پژوهش های کاربردی و اجرای تحقیقاتی و فناوری و ایجاد زمینه مشترک با در نظر دریافت امکانات و منابع اعم از فنی، انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص برای استمرار ارتباط سازمان یافته بین ناجا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است.

مفاد این تفاهم نامه مشتمل بر ارتقای ظرفیت تحقیق و توسعه(آموزش) مبنی بر ارتقای علمی آموزشی با اجرای فرصت ها و ماموریت های علمی، تدوین و اجرای دوره های آموزشی، ارائه گواهینامه برای دوره های آموزشی و کارگاه ها، انجام پژوهش نظری و مشارکت در برگزاری همایش ها، کارگاه ها و نشست های علمی است.

مشاوره به وسیله ایجاد ظرفیت مشاوره انبوه، ایجاد بانک اطلاعاتی و تشکیل کمیته های تخصصی مشاوره در زمینه فناوری، ایجاد و توسعه سامانه هوشمند مشاوره، ایجاد و توسعه فناوری نوین در مباحث علمی، برگزاری دوره های آموزش الکترونیک، حمایت از تجاری سازی و فناوری نو و چاپ و انتشار کتاب و مجله های مشترک از دیگر زمینه های همکاری متقابل این تفاهم نامه است.

به گزارش وبلاگ فرافایلی، این تفاهم نامه به امضای مشترک حسن شهرکی پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و سرهنگ حسین شعبانی به نمایندگی از فرماندهی انتظامی شرق استان تهران رسید.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید