اظهارنظرهای ملانصرالدینی نباید مانع فعالیت های ما گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان با اشاره به انتقاد بعضی رسانه ها مبنی بر عملکرد یک بام و دو هوای استاندار در توبیخ و تشویق مدیران بیان نمود: کسی که خوب کار ننموده توبیخ شده و فردی که خوب کار نموده تجلیل شده که این کار را خداوند نیز انجام می دهد.

اظهارنظرهای ملانصرالدینی نباید مانع فعالیت های ما گردد

دکترمحمدجواد فدایی صبح امروز پنجشنبه پنجم دیماه در جلسه سیاست گذاری همایش ناظم الاطباء در کرمان با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش اظهار کرد: گزارشات خوبی توسط کمیته های علمی و اجرایی ارائه شده و کارهای خوبی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتقاد بعضی رسانه ها مبنی بر عملکرد یک بام و دو هوای استاندار در توبیخ و تشویق مدیران بیان نمود: کسی که خوب کار ننموده توبیخ شده و فردی که خوب کار نموده تجلیل شده که این کار را خداوند نیز انجام می دهد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید آنچه که وظیفه قانونی ما و به صلاح نظام، مردم و جامعه است انجام بدهیم و ضمن توجه به نقدها، اظهارنظرهای ملانصرالدینی نباید مانع فعالیت های ما بگردد گفت: اینکه جواب بعضی نظرات را نمی دهیم، به این دلیل است که هر کار بکنیم باز گروهی هستند که مخالف خواهند بود.

فدایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همایش ناظم الاطباء اظهار کرد: احیاء تاریخ مفاخر و توجه به سابقه علمی استان کرمان که می تواند انگیزه ای برای مفاخر آینده باشد کاربردی و به نفع مردم است و امیدواریم به خوبی برگزار و مفید باشد.

14 دیماه، برگزاری همایش ناظم الاطباء در کرمان

به گزارش وبلاگ فرافایلی، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استان 7 تا 13 دی ماه جاری اظهار کرد: 14 دی ماه نیز همایش ناظم الاطباء درباره (علی اکبر خان نفیسی) در کرمان برگزار می گردد و برای هفته فرهنگی کرمان و سالروز تولد خواجو نیز برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد دبیرخانه انجمن مفاخر استان کرمان، اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و رونمایی 23 عنوان کتاب مفاخر کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد از جمله این اتفاقات است.

علیزاده با اشاره به برنامه ریزی انجمن مفاخر برای بزرگداشت بزرگان استان کرمان توضیح داد: تالیف کتاب، فراوری فیلم کوتاه مستند، نصب سردیس، نامگذاری خیابان و ... از جمله اقداماتی است که در زمینه برگزاری همایش انجام شده است.

براساس این گزارش میرزا علی اکبر خان نفیسی مشهور و ملقب به ناظم الاطباء کرمانی، پزشک، ادیب و دانشمند ایرانی و از برجسته ترین پزشکان ایرانی اواخر عهد قاجار محسوب می گردد. او پزشک مخصوص دربار مظفرالدین شاه و مؤثر در امضای فرمان مشروطیت بوده است. وی در تأسیس چند مریض خانه به سبک اروپایی در تهران و مشهد و … نقش اصلی داشته و از بنیان گذاران نخستین مجلس حفظ الصحه در تاریخ ایران به شمار می آید.

تألیفات پزشکی وی متعدد بوده و در زمینه های غیرپزشکی نیز شاخص ترین اثر او فرهنگ لغت بزرگ و چهارجلدی است که با عنوان فرهنگ ناظم الاطبا مشهور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اظهارنظرهای ملانصرالدینی نباید مانع فعالیت های ما گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظرهای ملانصرالدینی نباید مانع فعالیت های ما گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید