ادامه رایزنی ها برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، صحبت های ابتدایی علیپور با وزیر ورزش

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در ادامه رایزنی های وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وزیر ورزش جلسه ای با مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتور برگزار نموده است.

ادامه رایزنی ها برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، صحبت های ابتدایی علیپور با وزیر ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته (شنبه) در گفت و گویی بیان کرد: پس از تقویت هیئت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می گردد. صحبت هایی که نشان داد وزارت ورزش عزم خود را برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را نموده و باید به زودی منتظر تغییرات در بدنه مدیریت سرخپوشان مرکز باشیم.

پس از این اتفاق صحبت هایی پیرامون مذاکره وزیر ورزش با محمد علیپور، مدیرعامل سابق باشگاه های تراکتور و نفت تهران برای مدیریت در باشگاه پرسپولیس مطرح شد. پیگیری های خبرنگار وبلاگ فرافایلی نشان می دهد علیپور در روز های گذشته جلسه ای با حمید سجادی وزیر ورزش برگزار نموده و صحبت های ابتدایی برای حضور او در بدنه مدیریت باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

با وجود صحبت هایی که انجام شد هیچ توافق قطعی برای حضور علیپور در باشگاه پرسپولیس انجام نشده است. قرار است در این زمینه آنالیز های لازم از سوی وزارت ورزش انجام و تصمیم نهایی در مورد اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه رایزنی ها برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، صحبت های ابتدایی علیپور با وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رایزنی ها برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، صحبت های ابتدایی علیپور با وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید