آسمان شمال کشور بارانی می گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، کارشناس هواشناسی گفت:روز دوشنبه با شمالی شدن جریان ها بر روی دریای خزر در اردبیل، گیلان ، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش باران و وزش باد پیش بینی می گردد.

آسمان شمال کشور بارانی می گردد

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه مالی وبلاگ فرافایلی، با بیان اینکه امشب در بعضی نقاط استان های واقع در دامنه های استان مرکزی، لرستان و اصفهان ابرناکی افزایش ابر بارش پراکنده پیش بینی می گردد، گفت: بعلاوه در آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی کشور ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر، در اردبیل، گیلان ، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش باران و وزش باد پیش بینی می گردد.

ضیائیان شرح داد: روز سه شنبه گستره بارش کل سواحل دریای خزر شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می گیرند و بعلاوه در استان های کردستان همدان، مرکزی، قزوین و البرز افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز سه شنبه در گیلان، مازندران و شمال اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

او با بیان این که در جنوب سیستان وبلوچستان و استان هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش ادامه داشته و در دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های زنجان قزوین البرز و غرب تهران نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

کارشناس هواشناسی یادآور شد :در گیلان بارش باران شدت خواهد داشت و در روز سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است و در ارتفاعات البرز بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد.

ضیائیان توضیح داد: بعلاوه در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی و بعلاوه در سواحل جنوبی خزر نیز بارش پراکنده و وزش باد انتظار می رود.

او درباره آب وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران 22 و کمترین آن 12درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آسمان شمال کشور بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان شمال کشور بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید