دلتابان، شما را به سفری فراموش نکردنی در کیش می برد !

به گزارش وبلاگ فرافایلی، جزیره زیبا و دیدنی کیش نگینی در جنوب ایران که در سال های گذشته درخشش چشمگیری داشته است. کیش جزیره ای بیضی شکل با مساحتی معادل 90 کیلومتر مربع بوده و ارتفاع آن از سطح آب های آزاد 35 متر است. این جزیره رودخانه دائمی نداشته و از منابع آب زیر زمینی شیرین بهره برداری می نماید. آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه های سرد سال اتفاق می افتد. جمعیت جزیره براساس آخرین سرشماری 24819 نفر بوده که عمدتاً در شهر کیش ساکن هستند. این جزیره دیدنی میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که ترجیح داده اند در ساحلی زیبا در کنار خانواده و دوستان بنشینند و اوقاتی خوش را سپری نمایند تا شاید از خستگی کار و زندگی کمی کاسته گردد. شما می توانید برای سفر امن و راحت کیش از تور کیش دلتابان یا سفر به کیش با دلتابان با قیمت های استثنایی استفاده کنید.

دلتابان، شما را به سفری فراموش نکردنی در کیش می برد !

سفر به کیش و اقامتی رویایی

برای رسیدن به جزیره زیبا و تماشای کیش برترین گزینه استفاده از خدمات دلتابان و تور کیش دلتابان است. دلتابان به وسیله برگزاری تور و ارائه خدمات همراه شما بوده و توانسته با معرفی هتل ها، مراکز اقامتی و تماشای های بی شمار کیش در این سفر رویایی مفید باشد. هتل های کیش متنوع و بی نظیر هستند و این جزیره تماشای برای هر فردی با هر بودجه ای هتلی مناسب تدارک دیده است. هتل های تماشای و زیبای کیش مناسب آب و هوای گرم کیش بوده و تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را برای اقامت خانوادگی یا سفر ماه عسل مهیا نموده اند.

تماشای هایی که چشم را خیره می نمایند

کیش به عنوان جزیره ای تماشای از سرسبزترین جزایر خلیج فارس می باشد که در سالیان گذشته بیش از دو هزار هکتار از زمین های آن جنگل کاری شده است. بیشتر جاهای تماشای کیش شگفت انگیز بوده ولی با دست بشر تغییراتی در آن ایجاد شده است. جاهای گردشگری کیش شامل سواحل ماسه ای، اسکله تفریحی، جاده کرانه، پیست دوچرخه سواری، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، روستای باغو، درخت لور، نخلستان باغ بهشت، پارک دلفین، بوستان آهوان، پایاب کیش، مجموعه آکواریوم، آب انبار مجموعه ورزشی المپیک با انواع زمین های ورزشی فوتبال، تنیس، استخر، والیبال، بسکتبال، شطرنج، اسکواش، بیلیارد، بولینگ مریم بوده که تماشا آن چشم مخاطب را خیره می سازد و سفری رویایی را پیش روی او قرار می دهد.

شما لایق برترین ها هستید

دلتابان تمام خدمات سفر شامل تهیه بلیط را به عهده خواهد گرفت و برای تمام ایام اقامت نیز با معین تور لیدر اختصاصی و گشت های شهری مجذوب کننده، سفری رویایی را برای همراهان خود رقم خواهد زد. سفر با دلتابان با سورپرایزهای ویژه ای نیز همراه بوده و شما در طول سفر با دلتابان می توانید هیجان و زیبایی را با هم تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "دلتابان، شما را به سفری فراموش نکردنی در کیش می برد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلتابان، شما را به سفری فراموش نکردنی در کیش می برد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید