دوچرخه سواری

جزئیات ساخت 2 بوستان نو بانوان در مرکز ، بزرگترین پارک بانوان غرب تهران کجا ساخته می گردد؟

مشاور امور بانوان شهرداری تهران از افتتاح دو مجموعه شهردخت در منطقه ها 2 و 20 مرکز و شروع ساخت دو بوستان بانوان در منطقه ها 13 و 21 شهر، طی بیست و یکمین شنبه امید و افتخار اطلاع داد.

8 بهمن 1401

دلتابان، شما را به سفری فراموش نکردنی در کیش می برد !

جزیره زیبا و دیدنی کیش نگینی در جنوب ایران که در سال های گذشته درخشش چشمگیری داشته است. کیش جزیره ای بیضی شکل با مساحتی معادل 90 کیلومتر مربع بوده و ارتفاع آن از سطح آب های آزاد 35 متر است. این جزیره رودخانه دائمی نداشته و از منابع آب زیر زمینی شیرین بهره...

21 دی 1401

آشنایی با شهرهای میزبان جام جهانی قطر

شهرهای میزبان جام جهانی قطر شهرهایی هستند که قرار است پذیرای میلیون ها نفر تماشاچی و جهانگرد باشند، پس باید شهرهایی دیدنی و البته تجهیز شده باشند. بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال که در تاریخ بیست و یکم ماه نوامبر تا هجدهم ماه دسامبر سال 2022...

11 شهریور 1401

شاهین طلایی شد و نقره به ضیغمی نژاد رسید

تهران (پانا) - شاهین ایزدیار در ماده 50 متر پاراشنا آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بر سکوی نخست ایستاد و سینا ضیغمی نژاد، دیگر نماینده ایران نقره گرفت.

28 مرداد 1401

عنوان هشتمی سمیه یزدانی در تور بین المللی دوچرخه سواری ترکیه

به گزارش خبرنگاران، تیم دوچرخه سواری بانوان کشورمان که به منظور برپایی اردوی تدارکاتی و حضور در چند تور بین الملللی راهی ترکیه شده است امروز و در دومین روز از مسابقات تور تک مرحله ای این کشور به مصاف رقبا رفت.

17 اردیبهشت 1401

10 کاری که حتما باید در ماربیا انجام داد

ماربیا (Marbella) شهری در جنوب اسپانیا است؛ شهری قدیمی و خیره کننده با فرهنگ های بسیار، غذاهای فوق العاده و آب و هوایی شگفت انگیز در تمام طول سال. باخبرنگاران همراه باشید تا با مکان هایی که حتما در این شهر باید در برنامه گشت گذارتان قرار بگیرند، آشنا شوید.

7 بهمن 1400

10 مرد با خارق العاده ترین توانایی ها، عکس

با وجود این همه فیلم های ابرقهرمانی در این روزها مانند مرد عنکبوتی و هالک، ما به تماشا مردمانی با توانایی های خاص در فیلم ها عادت نموده ایم. اما در واقع مردمانی با توانایی هایی شگفت انگیز در زندگی واقعی وجود دارد. در این جا فهرستی 10 نفره از مردمانی با خارق...

16 مرداد 1400

محمدی نقره ای شد، اولین مدال دوچرخه سواری به نام پاراسایکلینگ

به گزارش خبرنگاران ، دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی امروز پنجشنبه 20 دی ماه با رقابت ساجده سیاحیان در بخش جوانان و محمدی در بخش پاراسایکلینگ از دقایقی پیش در پیست چوبی جاکارتا شروع شد.

13 آذر 1398