جزئیات ساخت 2 بوستان نو بانوان در مرکز ، بزرگترین پارک بانوان غرب تهران کجا ساخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مشاور امور بانوان شهرداری تهران از افتتاح دو مجموعه شهردخت در منطقه ها 2 و 20 مرکز و شروع ساخت دو بوستان بانوان در منطقه ها 13 و 21 شهر، طی بیست و یکمین شنبه امید و افتخار اطلاع داد.

جزئیات ساخت 2 بوستان نو بانوان در مرکز ، بزرگترین پارک بانوان غرب تهران کجا ساخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مریم اردبیلی اظهار کرد: در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار که بیست و چهارم دی ماه 1401 برگزار می گردد، با توجه به ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)، دو مجموعه شهردخت در منطقه ها 2 و 20 با رویکرد خلاقیت و نوآوری با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

اردبیلی اضافه نمود: تا قبل از این در شهر تهران یک شهردخت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی وجود داشت که در منطقه یک واقع شده بود و عمده فعالیت های این مجموعه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، کافی شاپ و کتابخانه بود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: در مجموعه های شهردخت نوآوری؛ کارگاه های ایده پردازی و خلاقیت و مدیریت کسب و کار در زمینه نوآوری به دختران آموزش داده می گردد.

او توضیح داد: در منطقه 2 سن پذیرش دختران از رده سنی کودک تا 19 سال در نظر گرفته شده است اما در منطقه 20 تمامی آموزش ها در حوزه نوآوری و خلاقیت در رده سنی نوجوان و جوان برنامه ریزی شده است.

اردبیلی یادآوری کرد: مساحت شهردخت منطقه 2، 700 متر مربع و شهردخت منطقه 20 در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع ساخته شده که به بهره برداری می رسد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه روز شنبه شهردار تهران با حضور در شهردخت منطقه 2، بیست و یکمین شنبه امید و افتخار را برگزار می نماید، تاکید نمود: بعلاوه مراحل ساخت دو بوستان بانوان در منطقه ها 13 و 21 نیز به صورت آنلاین شروع می گردد.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: احداث بزرگترین بوستان بانوان غرب تهران در شهرک استقلال خواهد بود، این بوستان در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع و در غربی ترین نقطه مرکز احداث شده و در آن فضاهای مختلفی جهت بهره مندی بانوان منطقه 21 پیش بینی شده است. اتاق مادر و کودک، جاده تندرستی، زمین های ورزشی و زمین های بازی ویژه بچه ها، مسیر دوچرخه سواری و... در این بوستان پیش بینی شده است.

او اضافه نمود: با بهره برداری از این بوستان در سال آینده، جمعیت 210 هزار نفری ساکن در منطقه 21 که بیش از 50 درصد آن را بانوان تشکیل می دهند، می توانند به طور آزادانه از این فضا استفاده نمایند. این پارک دومین بوستان بانوان منطقه 21 خواهد بود که دسترسی های مناسبی به مراکز عمومی شهری از جمله بوستان خانواده، مجموعه ورزشی استقلال، میدان میوه و تره بار در شهرک استقلال دارد.

اردبیلی بعلاوه درباره جزئیات احداث بوستان بانوان در منطقه 13 گفت: احداث این بوستان در ضلع شمال غربی پارک جنگلی سرخه حصار در نظر گرفته شده است. این بوستان در 5 هکتار ویژه بانوان کلنگ زنی خواهد شد. در این بوستان نو سازه شهربانو و ظرفیت های تفریحی و فراغتی برای بانوان ایجاد می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات ساخت 2 بوستان نو بانوان در مرکز ، بزرگترین پارک بانوان غرب تهران کجا ساخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ساخت 2 بوستان نو بانوان در مرکز ، بزرگترین پارک بانوان غرب تهران کجا ساخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید