پیش بینی کارشناسان از آینده بورس ، کدام گروه ها رشد می نمایند؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، هفته گذشته بازار سهام با فرایند منفی شاخص کل همراه شد و تنها دو روز معاملاتی تحرکات شاخص کل بورس مثبت بود. پیش بینی کارشناسان از روزهای آینده بورس به چه صورت است؟

پیش بینی کارشناسان از آینده بورس ، کدام گروه ها رشد می نمایند؟

احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سهام در تبادل نظر با وبلاگ فرافایلی مهم ترین عامل ریزش بازار سهام را در روزهای گذشته معین نبودن برنامه های دولت در سیاست گذاری های مالی اعلام کرد.

اشتیاقی گفت: P/E بیشتر شرکت ها در محدوده 5 و 6 قرار گرفته است و ارزندگی سهام شرکت ها در قیمت های فعلی تثبیت شده است اما چون فروشنده در بازار زیاد است و استراتژی بیشتر افراد نوسان گیری و سهامداری در کوتاه مدت است، معاملاتی در قیمت های تعادلی شکل نمی گیرد و در نتیجه فرایند بازار منفی می گردد.

مریم محبی درباره پیش بینی بورس به وبلاگ فرافایلی گفت: در کوتاه مدت به بازار سهام چندان خوش بین نیستم اما در بلندمدت مثلا سال 1401 شاید اوضاع بهتر گردد.

میلاد صادقی، کارشناس بازار سهام گفت: نقطه تعادلی در شاخص کل بورس 1.4 میلیون واحد است و ممکن است شاخص تا 1.7 میلیون واحد هم افزایش پیدا کند اما بعد از آن تا سرانجام سال احتمالا به 1.5 میلیون واحد برسد. جهش بورس ممکن است از سال 1403 آغاز گردد.

مجتبی دیبا، کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می رسد کف شاخص کل 1.4 میلیون واحد باشد و سقف رشد آن تا سرانجام سال 1.7 میلیون واحد است.

احسان بیگی، کارشناس بازار هم درباره آینده بورس گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام پیش بینی می گردد نرخ دلار افزایشی باشد، بنابراین سهم های دلاری رشد بیشتری دارند. در مجموع صنایع فلزات اساسی، پالایشی، پتروشیمی و معدنی فرایند خوبی خواهند داشت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ فرافایلی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی کارشناسان از آینده بورس ، کدام گروه ها رشد می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی کارشناسان از آینده بورس ، کدام گروه ها رشد می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید