ساعت هوشمند خود را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، نکاتی که قبل از خرید ساعت های هوشمند باید بدانید!

اگر شما هم از علاقه مندان تکنولوژی و گجت ها هستید، مطمئنا در جستجوی یک ساعت هوشمند همه فن حریف بوده اید. این ساعت های هوشمند با قابلیتهای فراوانی که در اختیارتان قرار میدهید می توانید حس متفاوتی از تکنولوژی را تجربه کنید اما چه مواردی را مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم یکی از برترین ساعت های بازار را به مچمان ببندیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

ساعت هوشمند خود را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟!

سرعت پیشرفت گجت های پوشیدنی باورکردنی نیست و برندهای متفاوتی از جمله اپل، سامسونگ، موتورولا و … از پیشتازان این صنعت هستند. حتی برندهایی چوان سواچ یا تگ هوئر نیز با آگاهی از شرایط بازار نوظهور ساعت های هوشمند کوشش نموده اند با همکاری کمپانی های فناوری محصولات کلاسیک خود را در قالب مدل های هوشمند عرضه نمایند.

تا امروز بعضی از این کمپانی ها چندین نسل از ساعت های هوشمند خود را وارد بازار نموده اند. محصولات عرضه شده دارای طراحی، امکانات، سیستم عامل و قیمت متفاوتی هستند که در هر آیتم نشانه ای از سیاست های کاری کمپانی تولیدنماینده دیده می شود.

نکاتی که پیش از خرید ساعت هوشمند باید در نظر بگیرید:

1. به اعتقاد بسیاری از کاربران در شرایط فعلی ساعت هوشمند با توجه به قیمت خود یک کالای لوکس به شمار می رود. پس کوشش کنید محصولی را مطابق با احتیاج خود انتخاب کنید تا در ازای هزینه پرداختی دقیقا آن چیزی که احتیاج دارید را بخرید. البته می توان گفت تمامی ساعت های هوشمند از بلوتوث، محافظ نمایشگر، قابلیت سفارشی سازی، قابلیت ضدآب، امکان بروزرسانی و گارانتی معتبر برخوردار هستند.

2. پیش از خرید محصول حتما طراحی، کیفیت ساخت و قابلیت سفارشی سازی ساعت هوشمند را آنالیز کنید تا بتوانید براساس سلیقه خود انتخاب درستی داشته باشید. طراحی و راحتی ساعت هوشمند اهمیت زیادی دارد و از طرف دیگر قابلیت سفارشی سازی آن نیز اهمیت بالایی دارد. معمولا مدل های فلزی نسبت به مدل هایی با بند چرمی یا پلاستیکی قیمت بالاتری دارند.

3. یکی از مهمرین آیتم های انتخاب یک ساعت هوشمند به سیستم عامل آن باز می شود. محصولات موجود در بازار از سیستم عامل های آی او اس، اندروید ور، تایزن و… پشتیبانی می نمایند. پیش از خرید درباره هر کدام از این زیست بوم ها و مزایا و معایب آنها تحقیق کنید.

4. حتما از سازگاری گوشی خود با ساعت هوشمند مطمئن شوید. بعضی از ساعت ها تنها با مدل های خاص یا سیستم عامل های تعیین سازگار می شوند که باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید. بعضی از ساعت های هوشمند تنها از یک سیستم عامل پشتیبانی می نمایند، اما بسیاری مدل ها نیز از چند پلتفرم مختلف پشتیبانی نموده و با همه آنها سازگارند.

5. عمر باتری، اندازه و کیفیت نمایشگر نیز اهمیت زیادی دارد. سعی کنید فارغ از تعصب نسبت به برند خاص به این ویژگی ها توجه کنید تا بتوانید بسته به نحوه کارایی ساعت و اندازه استفاده شما از آن، انتخاب خوبی داشته باشید.

6. کوشش کنید پیش از خرید، به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و از نزدیک ساعت های مورد نظر را دقیق آنالیز کنید و در نهایت براساس اندازه بودجه و نوع احتیاج خود برترین گزینه را بخرید.

منبع: الی گشت

به "ساعت هوشمند خود را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند خود را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید