پلتفرم ویدئوکنفرانس ال جی؛ پزشکی از راه دور و مبتنی بر ابر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، پلتفرم اختصاصی ال جی که با برنامه ezCaretech یکپارچه شده است، ارائه دهنده خدمات درمانی سریع و دقیق اطلاعات بیمار است.

پلتفرم ویدئوکنفرانس ال جی؛ پزشکی از راه دور و مبتنی بر ابر

پلتفرم ویدئو کنفرانس ال جی الکترونیکس با سرویس نو پزشکی از راه دور ezOntheCall ادغام شده است تا یک ابزار پیشرفته برای ارائه خدمات سرپایی از راه دور به متخصصان پزشکی ارائه دهد. سرویس ezOntheCall با بهره گیری از فناوری پیشرفته محاسبات ابری، دسترسی بی درنگ به پرونده های پزشکی و نتایج آزمایشات بالینی ذخیره شده در سیستم های اطلاعات بیمارستانی (HIS) را ارائه می دهد تا متخصصان مراقبت های بهداشتی را قادر سازد به سرعت و به آسانی به روزترین داده ها را در خصوص بیماران برای به اشتراک گذاری فوری اطلاعات به وسیله تماس های ویدئویی دریافت نمایند.

ال جی با همکاری ezCaretech، که یک ارائه دهنده فناوری مراقبت های بهداشتی است، راه چاره پزشکی از راه دور، و پلت فرم ویدئو کنفرانس خود را برای اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه، توسعه می دهد. با ترکیب پلت فرم ویدئو کنفرانس ezCaretech مبتنی بر WebRTC ال جی و برنامه پزشکی از راه دور مبتنی بر EMR مبتنی بر ezCaretech، این راهکار به کارکنان مرکز پزشکی و بیمارستان امکان می دهد تا ضمن ارتباط از راه دور با بیماران، فرایندهای اداری را مدیریت نموده و سوابق مربوطه را به روز نمایند. ezOntheCall بعلاوه خدمات سرپایی را با یک پورتال پوشش داده و به بیماران امکان می دهد به راحتی ویزیت های بعدی یا مشاوره ها را رزرو نموده و نسخه ها را بدون احتیاج به مراجعه حضوری به مراکز خدمات درمانی خود، مجدداً پر نمایند.

پلتفرم ویدئو کنفرانس ال جی به گونه ای طراحی شده است که تقاضای روزافزون بخش مراقبت های بهداشتی را برای ابزارهای موثر و تشخیص غیر حضوری و مشاوره پزشکی برآورده کند. این پلتفرم با ارائه صوت و تصویر با کیفیت بالا، در مرورگرهای وب رایانه، دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیاء (IoT) بدون مشکل اجرا می گردد و امکان برقراری ارتباط مستقیم همتا به همتا را بدون احتیاج به افزونه ها یا برنامه های اضافی فراهم می نماید.

نوترین راه چاره پزشکی از راه دور ال جی منتخب وزارت گارد ملی عربستان سعودی، امور بهداشتی (MNGHA) ، بوده و در شش بیمارستان بزرگ در سراسر پادشاهی عربستان از جملهMedical City ملک عبدالعزیز در ریاض و تقریبا 70 مرکز مراقبت های بهداشتی اولیه در حال اجراست. این سرویس پس از عرضه اولیه، در ایالات متحده و سایر بازارهای کلیدی در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود.

پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایشگر اطلاع رسانی شرکت محصولات تجاری ال جی الکترونیکس، گفت: راه چاره پزشکی از راه دور ezOntheCall با پلتفرم ویدئو کنفرانس ال جی، آغازگر عصر نوی از خدمات بیماران از راه دور است. ال جی بر احتیاجهای متغیر بازار تمرکز می نماید و ما با مشارکت بازیگران کلیدی در بخش های مختلف مانند مراقبت های بهداشتی، سرمایه گذاری زیادی را در نسل بعدی راه چارههای خدمات از راه دور مبتنی بر کلاود یا سیستم ابری انجام می دهیم.

منبع: فوت و فن

به "پلتفرم ویدئوکنفرانس ال جی؛ پزشکی از راه دور و مبتنی بر ابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرم ویدئوکنفرانس ال جی؛ پزشکی از راه دور و مبتنی بر ابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید