یک الکامپ متفاوت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بیست و پنجمین دوره برگزاری بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر کشور از تاریخ دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد. این در حالی است که بخش های الکام استارز، الکام گیمز و الکام جابز نیز حضور خواهند داشت.

یک الکامپ متفاوت

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) بیان نمود از آن جا که خلق آینده بهتر با درخشش ستاره های نوظهور الکام استارز امکان پذیر می شود، همانند 4 دوره گذشته و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صدها ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهیم بود.

به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست بوم بازی های رایانه ای از دیگر بخش های مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.

بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است که برای اولین بار در بخشی مجزا با نام الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش های الکامپ 25 است که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "یک الکامپ متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک الکامپ متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید