پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امور داخلی کشور

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران : رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور و پاسخگویی وزیر کشور به سوالات چند تن از نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.

پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امور داخلی کشور

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از ایسنا، محمد صالح جوکار ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اعلام کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوال 6 تن از نمایندگان حاضر شد و در این جلسه سوالات نمایندگان مورد بحث و آنالیز نهاده شد و ایشان نیز توضیحاتی به نمایندگان سوال کننده، ارائه کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در جلسه امروز مجموعا 8 سوال مطرح شد و پس از استماع توضیحات وزیر قرار بر این شد تا جلسات مشترکی با حضور مسئولان وزارت کشور و نمایندگان سوال کننده برگزار شده و در صورت قانع نشدن نمایندگان، سوالات به صحن علنی ارجاع داده گردد.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: در این جلسه سوال محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند نیز از وزیر کشور مورد بحث و آنالیز نهاده شد اما ایشان از پاسخ وزیر قانع نشد. بنابراین در جلسه آینده کمیسیون در مورد ملی یا منطقه ای بودن این سوال و ارجاع آن به صحن مجلس تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امور داخلی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امور داخلی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید