وزارت بهداشت برای تامین انسولین و نوار قند خون بیماران اقدام جدی انجام دهد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرگزاری خبرنگاران- نماینده مردم اصفهان در مجلس طی نامه ای خطاب به وزیر بهداشت و درمان در مورد کمبود انسولین و نوار قند خون در اصفهان تذکر داد و خواهان رسیدگی هرچه سریعتر نسبت به برطرف مشکل بیماران شد.

وزارت بهداشت برای تامین انسولین و نوار قند خون بیماران اقدام جدی انجام دهد

به گزارش سرویس سیاسی وبلاگ فرافایلی به نقل از خانه ملت؛عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد، شخصا به همراه نمایندگان، در مدت گذشته دوبار به وزیر بهداشت درخصوص کمبود انسولین و نوار قند خون تذکر داده ایم، ولی اقدام مؤثر و ملموسی صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر در اصفهان انسولین و... نایاب شده و افراد مبتلا به قند خون به طور جدی از مدیریت وزارت بهداشت گلایه مندند.

مقتدایی بیان کرد: رییس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد همیشه تاکید دارند که پشتیبان وزارت بهداشت هستند، اما شرایط موجود بیانگر عدم توانمندی وزارت بهداشت در مدیریت شرایط است. چرا ما باید هر لحظه در موضوع دارو و تجهیزات پزشکی با بی تدبیری بعضی مدیران، بحران سازی کنیم و باعث ایجاد فشار مادی و معنوی به بیماران شویم.

وی افرود: در مورد نایاب شدن انسولین در اصفهان و کشور به وزیر بهداشت نامه ای نوشتم و اگر اقدامی نگردد، قطعا برخورد نظارتی لازم را با آقای عین الهی خواهیم داشت.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد: دولت نباید اجازه دهد که عدم مدیریت صحیح متولیان در وزارت بهداشت باعث کاهش سرمایه اجتماعی دولت گردد. اخیرا وزارت بهداشت در بحث آزمون دستیاری پزشکی نیز حجم بالایی از نارضایتی را ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وزارت بهداشت برای تامین انسولین و نوار قند خون بیماران اقدام جدی انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت برای تامین انسولین و نوار قند خون بیماران اقدام جدی انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید