نفت گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفت خیز جنوب گفت: قرار گرفتن تلمبه خانه گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیاتی این شرکت، گچساران را به قلب صادرات نفت کشور تبدیل نموده است.

نفت گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت است

علیرضا دانشی گفت: شرکت نفت و گاز گچساران مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و کارکنان این شرکت نماد خودباوری در صنعت نفت هستند و به لطف خدا با برنامه ریزی جامع به نقطه مطلوب و درخشانی خواهیم رسید.

او می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت فراوریی منطقه ها نفت خیز جنوب است، که به عنوان دومین فراوری کننده نفت به شمار می رود.

به گفته او در این شرکت 23 میدان نفتی، 35 کارخانه و 844 حلقه چاه وجود دارد که از این تعداد میدان، 16 میدان نفتی فعال است که نقش ویژه ای در اقتصاد کشور بر عهده دارد.

مدیرعامل منطقه ها نفت خیز با تقدیر ویژه از کارکنان صنعت نفت گچساران با توجه به گستردگی این شرکت و ارسال نفت صادراتی منطقه ها نفت خیز جنوب از این شرکت گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان الگوی کار جهادی در منطقه ها نفت خیز جنوب است و در پیشانی و تارک این شرکت آینده درخشانی وجود دارد.

وبلاگ فرافایلی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نفت گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید