مکالمه رایگان اپراتورهای کشور در مناطق سیل زده تمدید شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تهران- خبرنگاران- اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران خاطرنشان کرد: اپراتورهای تلفن همراه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یک هفته دیگر، مکالمه در منطقه سیل زده را رایگان کردند.

مکالمه رایگان اپراتورهای کشور در مناطق سیل زده تمدید شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، روابط عمومی اپراتور همراه اول شامگاه آدینه با انتشار اطلاعیه ای به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران خاطرنشان کرد: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان لرستان، به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای یاری رسانی هر چه بهتر در این مناطق، برقراری مکالمه(درون و برون شبکه) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان که از روز سه شنبه 13 فروردین تا روز آدینه 16 فروردین ماه رایگان شده بود، به مدت یک هفته یعنی تا روز آدینه 23 فروردین ماه تمدید شد.

همراه اول اضافه نمود: همچنین به دلیل شرایط بحرانی شهر نورآباد دلفان مکالمه در این شهر نیز از روز چهارشنبه رایگان شده و تا آدینه آینده ادامه می یابد.

بنا به این گزارش، همراه اول پیش از این، برقراری مکالمه درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف و مناطق سیل زده استان ایلام را رایگان اعلام نموده بود.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل نیز با انتشار اطلاعیه مشابهی خاطرنشان کرد؛ مکالمه درون و برون شبکه مشترکین این اپراتور در مناطق سیل زده استان لرستان، تا انتها روز آدینه 23 فروردین رایگان است.

پیشتر، شرکت خدمات ارتباطی رایتل مکالمه مشترکان خود در مناطق سیل زده استان های لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان را تا روز آدینه 16 فروردین رایگان اعلام نموده بود.

در ادامه این گزارش آمده است: با کوشش تیم فنی شبکه رایتل و حضور در مناطق سیل زده، شبکه این اپراتور در مناطق سیل زده در وضع پایدار قرار گرفته است.

اپراتور ایرانسل نیز با هدف آسان شدن ارتباطات و سرعت بخشیدن به یاری رسانی به سیل زدگان استان لرستان، مکالمه درون شبکه ایرانسلی و نیز مکالمه به مقصد سایر اپراتورهای همراه تا انتها آدینه 23 فروردین در پلدختر، دورود، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان را رایگان خاطرنشان کرد.

امکان مکالمه رایگان ایرانسلی، پیش از این به مدت سه روز اعلام شده بود که با توجه به ضرورت یاری به روند امدادرسانی به سیل زدگان لرستان، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

مکالمه ایرانسل پیش از این در مناطق سیل زده استان های گلستان و ایلام، رایگان شده بود.

شبس**علمی**9207**1504

منبع: ایرنا

به "مکالمه رایگان اپراتورهای کشور در مناطق سیل زده تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکالمه رایگان اپراتورهای کشور در مناطق سیل زده تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید