مربیان آمادگی جسمانی جایگزین بدنسازی در تیم های ملی گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، فرخ کیا در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه در بخش سلامتی و تندرستی داشتن فاکتورهای آمادگی جسمانی ضروری و الزامی است گفت: باید نگاه فدراسیون ها به مربی بدنساز تغییر کند و توجه به آمادگی جسمانی در ورزش کشور نهادینه گردد و از مربیان آمادگی جسمانی که دارای سواد علمی و عملی هستند، در تیمهای ملی استفاده گردد.

مربیان آمادگی جسمانی جایگزین بدنسازی در تیم های ملی گردد

سرپرست انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزشهای همگانی اضافه نمود : در راستای سیاست تغییر نگرش فدراسیونها به نقش بدنسازی و مربیان بدنساز، جلساتی را با بعضی از فدراسیون ها برگزار کردیم که برهمین اساس نیز با فدراسیون کبدی به توافق لازم رسیدیم تا اولین دوره تربیت مربیان آمادگی جسمانی تیمهای ملی کبدی را برگزار کنیم.

کیا اضافه نمود: جای خالی کمیته آمادگی جسمانی در تمامی فدراسیونهای ورزشی احساس می گردد. امیدوارم در آینده ای نزدیک تمامی فدراسیونهای ورزشی صاحب کمیته آمادگی جسمانی در ساختار و چارت تشکیلاتی شوند.

وی افزود : در جلسه ای که با دکتر ملایی ریاست فدراسیون همگانی داشتیم ، اختیارات لازم را جهت مدیریت علمی ، جهادی و خلاق، به بنده واگذار کردند.

کیا تدوین برنامه راهبردی ، انتخاب تیم مدیریتی ، عقد تفاهم نامه با ذینفعان و ارگانهای احتیاجمند آمادگی جسمانی، داشتن رویکرد فرهنگی انجمن را از مهمترین اقدامات کوتاه مدت خود در انجمن آمادگی جسمانی بیان کرد.

وی با بیان اینکه روشهای نوین تمرینی زیادی تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی هستند که می توانند منجر به ارتقاء سطح آمادگی جسمانی هم در بعد سلامتی و تندرستی ، هم در بعد مهارتی گردد اضافه نمود: انجمن آمادگی جسمانی این پتانسل را دارد که هم در راستای سلامت همه آحاد مردم ایران حرکت کند و هم به عنوان پایه و پیش احتیاج تمامی رشته های ورزشی در بعد قهرمانی یاری حال دیگر فدراسیون ها گردد.

فرخ کیا در سرانجام از حمایتهای فدراسیون ورزشهای همگانی و نیز مشارکت تمامی ارگانها و اقشار احتیاجمند آمادگی جسمانی تشکر کرد و وعده روزهای نوید بخشی را در بعد سلامتی و مهارتی مردم ایران زمین داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مربیان آمادگی جسمانی جایگزین بدنسازی در تیم های ملی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان آمادگی جسمانی جایگزین بدنسازی در تیم های ملی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید