قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در نقاط مختلف جهان

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: هر بار که یک گوشی پرچم دار جدید معرفی می گردد، بعد از این که حسابی درباره ظاهر و مشخصات آن می شنویم و آن را می پسندیم، سوال اول این است که قیمت آن چقدر است؟ آیفون 7 و 7 پلاس دیشب رسما معرفی شدند و در مراسم معرفی به قیمت آن ها هم اشاره شد. اما از آن جا که قیمت ها در سراسر جهان از نقطه ای به نقطه ای متفاوت است، بد نیست نگاهی به قیمت گذاری های پرچم داران آیفون در کشورهای مختلف بیندازیم.

قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در نقاط مختلف جهان

آیفون 7 و 7 پلاس که قرار است از آدینه آینده (26 شهریور) در بازارهای جهانی عرضه شوند، در همه این چند کشوری که در آنالیز ها به آن ها رسیده ایم، با قیمتی بالاتر از قیمت عرضه در آمریکا معرفی شده اند. این کشورها شامل بریتانیا، کانادا، استرالیا، چین، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، هلند، نروژ، اسپانیا و مکزیک هستند.

همان طور که در جدول می بینید، اختلاف قیمت آیفون 7 در نروژ بیش تر از سایر کشورهاست. درحالی که در آمریکا مدل 32 گیگابایتی آیفون 7 با قیمت 649 دلار به فروش می رسد، اگر در نروژ بخواهید یک آیفون 7 با میزان حافظه داخلی پایه 32 گیگابایتی بخرید، باید 903 دلار هزینه کنید. این رقم درمورد آیفون 7 پلاس به 1074 دلار می رسد.

این جدول مربوط به برخی کشورهایی است که عرضه آیفون 7 در آن ها از آدینه آینده آغاز می گردد. برای برخی کشورهای دیگر از جمله برزیل، این زمان یک هفته دیرتر و آدینه دوم مهرماه خواهد بود که اطلاعاتی هم درباره قیمت آن ها نداریم.

همچنین هنوز معلوم نیست که آیفون 7 و 7 پلاس چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار ایران می شوند. با این حال تجربه ما از آیفون 6s نشان می دهد مدتی طول می کشد تا قیمت آیفون های جدید در ایران به تعادل برسند. همچنان که در روزهای اول عرضه آیفون 6s این گوشی با قیمت های بالاتر از 3 میلیون تومان به فروش می رسید.

منبع: برترین ها

به "قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در نقاط مختلف جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در نقاط مختلف جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید