قصه های مهربانی را در کتابخانه فردوس بشنوید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بچه ها در برنامه قصه های مهربانی به وسیله آموزش غیرمستقیم با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و حقوق شهروندی آشنا می شوند.

قصه های مهربانی را در کتابخانه فردوس بشنوید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، برنامه قصه های مهربانی سه شنبه های هر هفته در قالب کارگاه های کتاب خوانی، کاردستی خلاق، بازی و نمایش با موضوع آموزش به بچه ها در کتابخانه فردوس برگزار می گردد.

آموزش غیرمستقیم همراه با خلاقیت برترین روش برای یادگیری بچه ها است. به خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی که اگر به روش صحیح آموزش داده گردد برای کودک به عنوان شهروندان آینده شهرمان نهادینه خواهد شد.

برنامه مجذوب نماینده قصه های مهربانی هر هفته با یاری نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و هنرمندان به عنوان مربی در کتابخانه فردوس برگزار می گردد. در آخرین برنامه قصه های مهربانی اعظم حاج یوسفی نویسنده ادبیات بچه ها و نوجوانان مفاهیمی همانند اصلاح الگوی مصرف را به یاری کتاب خوانی خلاق به دانش آموزان دبستان پسرانه سعادت منطقه 5 آموزش داد.

علاقه مندان برای عضویت در کتابخانه فردوس و استفاده از برنامه های فرهنگی و هنری این کتابخانه می توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگ سرای فردوس مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "قصه های مهربانی را در کتابخانه فردوس بشنوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه های مهربانی را در کتابخانه فردوس بشنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید