طرح کانون مدرسه در زنجان اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شیرین دارایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: در راستای استفاده از ظرفیت متقابل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان زنجان طرح کانون مدرسه اجرا می گردد.

طرح کانون مدرسه در زنجان اجرا می گردد

وی با اشاره به اینکه کانون مدرسه ذیل تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری اجرا می گردد، اضافه کرد: این طرح در فرآیند سه ساله اجرایی، در فاز اول برای مدارس ابتدایی و سپس دبیرستان اجرا می گردد.

دارایی با بیان اینکه طرح کانون مدرسه با هدف آشنایی بچه ها، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون و فعالیت های آن اجرا می گردد، توضیح داد: در این طرح دانش آموزان بازدید یک روزه از کانون داشته و با فعالیت های آن آشنا می شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه این فعالیت ها متناسب با سرفصل درسی بچه ها انتخاب شده گفت: دانش آموزان در قالب سفرهای تربیتی یک روزه به مراکز کانون می آیند و از کتاب های کانون و خدمات فرهنگی، ادبی و هنری استفاده می نمایند.

وی ادامه داد: اصلی ترین خدمات ما در این طرح، کتاب و کتابخوانی است، اما در حاشیه انواع فعالیت های پیرامونی قابل ارائه است که شامل قصه گویی، طراحی، خطاطی، نقاشی، ایده پردازی و نمایشنامه خوانی است.

دارایی گفت: بهره گیری از امکانات و ظرفیت های آموزشی و فرهنگی طرفین برای توسعه فعالیت های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه های نو در یادگیری نیز از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "طرح کانون مدرسه در زنجان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کانون مدرسه در زنجان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید