عناوین و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور بانوان و خانواده، عناوین و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر سال 97 ابلاغی از سوی ستاد بزرگداشت مقام زن و مادر را بیان کرد.

عناوین و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، فریبا رحمان پور در این باره گفت: طبق این اعلام ستاد بزرگداشت مقام مادر و روز زن، گرامیداشت این ایام از شنبه 4 اسفند تا آدینه 10 اسفند است.

او اضافه کرد: شنبه 4اسفند زن،اندیشه،خودباوری یکشنبه5اسفند-زن، امنیت اجتماعی ،مسئولیت پذیری، دوشنبه6اسفند-زن،نقش آفرینی چندگانه، تعادل کار، زندگی و خانواده، سه شنبه7اسفند-زن،معنویت،سیره فاطمی،سبک زندگی ایرانی-اسلامی، چهارشنبه8 اسفند-زن،کارآفرینی،تاب آوری،اقتصاد ملی، پنج شنبه9 اسفند-زن،اصلاح الگوی مصرف،شکوفایی اقتصادخانواده، آدینه 10 اسفند-زن ،عدالت،مشارکت سیاسی نام گذاری شده است.

رحمان پور اضافه کرد: برنامه های مختلفی در طول این هفته در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد که از آن جمله می توان جشن بزرگ روز زن با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و کارکنان سازمان و جشنواره آشپزی اشاره نمود.

او اضافه کرد: نقش هماهنگی، یکپارچه سازی، تسهیل گری و نظارتی در عرصه زنان و خانواده، یاری به تقویت و ارتقا کمی و کیفی سرمایه های انسانی سازمان و بهره وری از ظرفیت های تشکلهای غیر دولتی فعال زنان و خانواده، تشکیل بانک اطلاعاتی زنان با شناسایی زنان توانمند و کارآفرین در حوزه های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، بستر سازی در راستای حضور پررنگ و موثر زنان در عرصه های مختلف، تشکیل شورای مشورتی و سیاست گذاری در حوزه زنان و خانواده با اولویت تجربه و خلاقیت و کوشش در جهت تحکیم بنیان خانواده را با تاکید بر آموزه های دینی و تعمیق باورهای دینی از جمله اولویتهایی است که مد نظر قرار داده ایم.

منبع: میراث آریا

به "عناوین و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عناوین و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید